دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

مرفاوی: اختلافات درون خانوادگی به استقلال ضربه زد/ هیئت مدیره بابت تصمیماتش با هواداران طرف است

مرفاوی: اختلافات درون خانوادگی به استقلال ضربه زد  هیئت مدیره بابت تصمیماتش با هواداران طرف است
سرمربی سابق استقلال گفت: هر اتفاقی در استقلال می‌افتد گردن هیئت مدیره است؛ بنابراین هواداران باید با آنها طرف شوند.
کد خبر : 934335

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در مورد شرایط استقلال در این فصل از رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران اظهار کرد: استقلال به لحاظ نتیجه که خوب نبوده، مدیریت باشگاه تغییراتی را در کادرفنی تیم به وجود آورده، ان‌شاءالله از این شرایط بیرون بیایند. جواد نکونام هم زحمت کشید و خسته نباشد. فوتبال بالا و پایین دارد. سال گذشته نتیجه خوبی گرفت و با استقلال نایب قهرمان شد. متأسفانه اتفاقات فوتبال همیشه به نفع نیست و در مواقعی به ضرر است. این فصل نتوانست خوب نتیجه بگیرد و استعفا داد. ان‌شاءالله که در آینده استقلال نتایج خوبی را بگیرد.

اختلافات درون خانوادگی به استقلال ضربه زد

وی در مورد اینکه چه عواملی مانع از نتیجه‌گیری نکونام با استقلال شد، گفت: بالاخره نکونام با تمام وجود زحمت کشید تا موفق شود. نتایجی که او گرفت هر چه باشد قابل احترام است. من هم مربی بودم و می‌دانم که سرمربی استقلال تفکراتی داشته و هدف وی کسب بهترین نتیجه بوده است. هر مربی فلسفه و ایده‌های مخصوص به خود دارد. اینکه استقلال نتوانست نتیجه بگیرد دلایلش اختلافات مدیریت و کادرفنی بود. اختلافات درون خانوادگی به تیم ضربه زد. نباید برای باشگاه بزرگی، چون استقلال چنین اتفاقاتی رخ می‌داد. متأسفانه کسی نتوانست میانجی شود و این مشکل بزرگ را حل کند. استقلال ضرر کرد و تیم تمرکز خود را از دست داد. الان هم می‌بینیم که شرایط خوب نیست. اینکه مهره‌های بهتری نسبت به فصل قبل جذب شدند موضوعی سلیقه‌ای است، تیم این فصل را جواد نکونام بست و نمی‌خواهم به این موضوع انتقاد کنم. قطعاً تفکراتی داشته که چنین تیمی را بسته است.

نمی‌خواهم جو استقلال آشفته‌تر شود

سرمربی سابق استقلال در واکنش به انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال تا زمان انتخاب سرمربی خارجی تصریح کرد: این تصمیم را هیئت مدیره باشگاه استقلال گرفته، اولین و آخرین تصمیم این باشگاه نبوده است. بعد‌ها هم شاهد تصمیمات دیگری خواهیم بود. هر صحبتی درباره تغییر سرمربی و انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت داشته باشم ممکن است به سوءتفاهماتی ختم شود. ضمن اینکه ممکن است جوی که بر تیم حاکم است آشفته‌تر شود؛ بنابراین هیئت مدیره باشگاه استقلال تصمیمات خود را گرفته و نسبت به آنها پاسخگو خواهد بود. ما نظاره‌گر این تصمیمات خواهیم بود و دخالتی هم نداریم. فقط می‌توانیم بگوییم ان‌شاءالله استقلال موفق خواهد شد، چون ما هم فوتبالی هستیم و آنهایی که مسئولیت دارند هم فوتبالی هستند، فقط می‌گویم که امیدوارم استقلال موفق شود.

هر اتفاقی در استقلال می‌افتد گردن هیئت مدیره است

مرفاوی در واکنش به اینکه هواداران استقلال صبور نیستند و تا چه زمانی به سرمربی جدید فرصت می‌دهند، عنوان کرد: عدم صبوری هواداران استقلال چیز جدیدی نیست. در تمام فوتبال ما هواداران صبور نیستند. تصمیمات را مدیران و مسئولین می‌گیرند و هر اتفاقی می‌افتد گردن آنهاست؛ بنابراین هواداران استقلال هم باید با هیئت مدیره باشگاه طرف شوند. هواداران دوست دارند تیم استقلال با آن سابقه، افتخارات و بزرگی که دارد در بازی‌های خود موفق باشد. وقتی تیم موفق نباشد و بالای جدول نباشد هواداران که انتظار برتری دارند صبوری نمی‌کنند؛ بنابراین من هم که عضوی از خانواده بزرگ استقلال هستم و نظر می‌دهم، باید صبور باشم و منتظر بمانم تا ببینیم تیم چه نتایجی با کادرفنی جدید می‌گیرد که بر اساس تصمیم هیئت مدیره انتخاب شده است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب