دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1403 - 16:24

مجامع بین‌المللی قاطعانه به مجازات رژیم صهیونیستی ورود کنند

مجامع بین‌المللی قاطعانه به مجازات رژیم صهیونیستی ورود کنند
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی به‌جای محکوم کردن لسانی، باید قاطعانه در مجازات رژیم صهیونیستی ورود پیدا کنند و با اقدامات تنبیهی این جنایتکاران را از خون‌ریزی‌ها بازدارند.
کد خبر : 934185

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام جلیل محمدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در تجمع دانشگاهیان این واحد دانشگاهی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله و سردار نیلوفرشان و حملات گسترده رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان و قتل‌عام مردم بی‌پناه، روز خونین دیگری را در لبنان رقم زد و دل‌های آزادگان عالم را به درد آورد. در این بمباران جنون‌آمیز، جنایتکاران اسرائیلی، مناطقی از شهر را به سختی ویران کرده و ده‌ها زن و کودک را شهید کردند.

وی افزود: جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی به‌جای محکوم کردن لسانی، باید قاطعانه در مجازات رژیم صهیونیستی ورود پیدا کنند و با اقدامات تنبیهی این جنایتکاران را از این خون‌ریزی‌ها بازدارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن عنوان کرد: بی‌شک رزمندگان جبهه مقاومت در غزه، یمن، عراق و حزب‌الله لبنان با ضرباتی سنگین پاسخ این قتل‌عام را خواهند داد؛ اما غم و اندوه این جنایت از دل‌ها هرگز زدوده نخواهد شد.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم، پس از شعرخوانی نوید فرخی، شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های حزب‌الله و فلسطین و عکس‌های شهیدان سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان خواهان پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب