دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1403 - 09:57
یک استاد دانشگاه:

رژیم صهیونیستی براساس نظریه مرد دیوانه عمل می‌کند؛ پیشبرد اهداف با دکترین اختاپوس

رژیم صهیونیستی براساس نظریه مرد دیوانه عمل می‌کند؛ پیشبرد اهداف با دکترین اختاپوس
یک استاد دانشگاه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی براساس نظریه مرد دیوانه عمل می‌کند و طبق این اصل برای اینکه دشمنان از تو بترسند و بگویند این مرد دیوانه است با زدن پیجرها، تابلوی برق، لپ‌تاپ‌ها و ... درراستای اهداف پیشبرد دکترین اختاپوس حرکت می‌کند.
کد خبر : 937947

به گزارش خبرنگار آنا به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، همایش «دلایل و پیامد‌های شهادت سیدحسن نصرالله» از سوی امور شاهد و ایثارگران، کانون‌های فرهنگی دانشجویی و اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در سالن جلسات ساختمان کلانتریان این دانشگاه برگزار شد.

یک استاد دانشگاه در این همایش گفت: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف شوم خود، ترور را از رده‌های پایین حزب‌الله آغاز کرد تا به اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله رسید.

امیرحسین عسکری با بیان اینکه ایران در طول تاریخ از دوران باستان تا امروز از غرب آسیا ضربه خورده و در هیچ دوره‌ای ایران به جایی حمله نکرده، اما همیشه قربانی جنگ و تجاوز و مداخله داخلی و استعمار بوده، خاطرنشان کرد: این نگرانی ایران طبیعی است که نگاه ما به غرب آسیا بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه هروقت در طول تاریخ، ایران، غرب آسیا را از دست داده، ضربه خورده، با بیان دلایل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدارس،‌ بیمارستان‌ها و پناهگاه‌های سازمان ملل افزود: رژیم غاصب صهیونیستی براساس نظریه مرد دیوانه عمل می‌کند و طبق این اصل برای اینکه دشمنان از تو بترسند و بگویند این مرد دیوانه است با زدن پیجرها، تابلوی برق، لپ‌تاپ‌ها و ... درراستای اهداف پیشبرد دکترین اختاپوس حرکت می‌کند و این سیاست رژیم فاسد صهیونیستی است که همه بترسند.

این استاد دانشگاه با تأیید حمله اخیر موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: اسرائیل سه پدافند دفاعی دارد: «گنبد آهنین، سامانه داور و سامانه پیکان» و ایران با پرتاب موشک به سمت صهیونیست‌ها ثابت کرد که توان بازدارندگی دارد و این پیام را داد که توان حمله به اهداف این رژیم را خواهد داشت و نتیجه آن، حرکت توازن و بازدارندگی بود.

عسکری گفت: رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته یک حمله هوایی علیه ایران انجام دهد، چراکه باید حماس، حزب‌الله، یمن و عراق و ... را نابود کند تا بتواند سراغ ایران بیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب