دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسلمانان اتحاد ملت ایران در جنگ تحمیلی را سرلوحه قرار دهند

مسلمانان اتحاد ملت ایران در جنگ تحمیلی را سرلوحه قرار دهند
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر تأکید کرد: اگر مسلمانان جهان، اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در جنگ تحمیلی را سرلوحه کار خود قرار دهند و اتحاد و همبستگی داشته باشند، موفق خواهند بود.
کد خبر : 933591

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مولوی خلیل رسول‌زاده امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر در همایش شهدای وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر اظهار کرد: حضور ارزشمند خواهران و برادران شیعه و سنی، مدیران و مقامات اداری، نظامی و انتظامی در این همایش نشان داد وحدت در این منطقه و استان سیستان و بلوچستان یک وحدت عملی است.

مولوی خلیل رسول‌زاده افزود: در رابطه با وحدت اسلامی، خداوند متعال دو نکته را قید می‌کند و اگر مسلمانان این دو نکته را داشته باشند آنها موفق و پیروزند، جهان اسلام و امت اسلام اگر این دو نیرو را در کنار یکدیگر داشته باشند هیچ‌گاه شکست نخواهند خورد؛ نخست تقوا و قرآن است، قرآن باید در تمام زندگی مسلمانان جاری و ساری باشد و دوم اتحاد و انسجام، این وحدت یعنی دوری از تفرقه و این وحدت یک امر الهی است، محور وحدت باید دین خدا باشد.

وی تأکید کرد: اگر مسلمانان جهان، اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در جنگ تحمیلی را سرلوحه کار خود قرار دهند و اتحاد و همبستگی داشته باشند موفق خواهند بود.

امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر تبیین کرد: اگر امروز مسلمانان جهان و دولت‌های مسلمان مانند اتحاد شیعه و سنی، تمامی اقوام شامل ترک، لر، عرب، بلوچ، ترکمن و کرد ایرانی که دست به دست یکدیگر دادند و اتحاد و انسجام را حفظ کردند، اقدام کنند، امروز رژیم غاصب صهیونیستی جرئت نمی‌کرد به خاک مسلمانان تجاوز کند و چنین جنایاتی را رقم بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب