دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هوادار استقلال قربانی جنگ زرگری نکونام و هلدینگ خلیج فارس

هوادار استقلال قربانی جنگ زرگری نکونام و هلدینگ خلیج فارس
اختلافات بین مدیریت باشگاه استقلال و جواد نکونام بیش از همه هواداران این تیم را آزار می دهد.
کد خبر : 933364

به گزارش خبرگزاری آنا، فقط باخت مقابل پرسپولیس کم بود تا زخم اختلافات بین باشگاه استقلال و جواد نکونام سرباز کند و این بار به جای اینکه طرفین بخواهند از خجالت هم در آیند این هواداران بودند که از خجالت هر دو طرف درآمدند.

تجمع امروز برخی از هواداران استقلال مقابل باشگاه و اعتراض آنها به شیوه بازی نکونام و همچنین عملکرد مدیریت موضوعی بود که دیریازود خود را نشان می داد و کاملا هم قابل پیش بینی بود.

ماجرای مشکلات نکونام با مدیریت استقلال به پیش از فصل برمی گردد. در جایی که مدیریت باشگاه به بهانه اینکه ممکن است با نکونام برای این فصل ادامه ندهند اقدام به جذب دو بازیکن بوسنیایی کردند و در ادامه این اختلاف نظرها در چیدمان کادرفنی و تیم رسانه ای اثر گذاشت. در ادامه راه هم که مباحثی در مورد مذاکرات استقلال با چند گزینه خارجی برای سرمربیگری مطرح شد و البته جالب است در تمام روزهایی که این اخبار در رسانه ها منتشر می شد هیچ تکذیب درست و حسابی از سوی باشگاه منتشر نشد و در نهایت که مدیران استقلال متوجه شدند فعلا قادر به انجام این کار نیستند احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره آبی پوشان زیر همه چیز زد و منکر مذاکره باشگاه با گزینه های خارجی شد اما تکذیبی که شاید فقط خود شهریاری و رفقایش در باشگاه آن را باور کردند و بس.

یک هفته قبل از دربی هم که نشست عجیب و غریب داود حقدوست مشاور فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه علیه نکونام و سپس جواب سنگین سرمربی آبی پوشان به این نشست همه چیز را در آستانه دربی 104 بهم ریخت و مشخص بود شکست در این مسابقه این زخم را بازتر می کند.

درحالی که احمد شهریاری و فرشید سمیعی در کنار هم دربی را تماشا کردند و چهره آنها مشهود بود که چقدر از این باخت ناراحت هستند اما هر دو به ضرس قاطع از نکونام حمایت کردند اما کمتر هواداری است که نداند این حمایت تا چه اندازه مصنوعی و غیر طبیعی است.

مسئولان باشگاه استقلال به خوبی می دانند هر گونه تصمیم یک طرفه در مورد فسخ قرارداد با جواد نکونام این باشگاه را مجبور به پرداخت یک غرامت سنگین می کند. قرارداد مالی نکونام با باشگاه استقلال عدد کمی نیست و به همین دلیل مسئولان استقلال برای تصمیم گیری در خصوص آینده نیمکت این تیم یک طرفه نمی تواند باشد. از سوی دیگر جواد نکونامی قرار گرفته که نمی خواهد از مواضعش پایین بیاید و با علم به اینکه می داند باشگاه برای تصمیم یک طرفه باید به او غرامت بدهد حاضر به دادن استعفا نیست.

آنچه مشخص است تنها کسانی این وسط آسیب می بینند هویت تیم و هوادارانی هستند که در حال زجر کشیدن از این شرایطند. رفتار مدیران استقلال در چند وقت اخیر نشان داده که کوتاه بیا نیستند و از سویی شخصیت نکونام هم که با غرور زیاد است نشان از این دارد که طرفین می خواهند به این بازی ادامه دهند.

ساده ترین هوادار استقلال هم می داند که قطع همکاری طرفین با هم بهترین راهکار برای استقلالی است که فعلا کورس بالانشینی را به رقبایش باخته است و برای برون رفت از این شرایط باید مدیریت باشگاه و نکونام پای میز مذاکره بنشینند.

به نظر می رسد نه در سمت باشگاه استقلال نه خود نکونام زبان مذاکره بلد نیستند و با نوعی لجبازی و غرور هر دو طرف تمام توان خود را به کار گرفته اند تا هواداران این تیم را اذیت کنند. تا زمانی که طرفین به زبان مشترک مذاکره برای برون رفت از این شرایط را پیدا نکنند استقلال از بحران که خارج نمی شود هیچ بلکه بابت هر اتفاقی به کوه حاشیه ها اضافه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب