دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

جمشیدیان: حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نیستیم/ عباس زاده تنها گزینه هوادار نیست

جمشیدیان: حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نیستیم  عباس زاده تنها گزینه هوادار نیست
مربی تیم هوادار گفت: نمی‌توانیم از حق میزبانی‌مان دفاع کرده و ناچاریم در ورزشگاه شهر قدس بازی کنیم که به سود استقلال است.
کد خبر : 934282

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت تیم هوادار و دیدار با استقلال در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط ما نسبت به ابتدای فصل بهتر شده، می‌دانید آخرین تیمی بودیم که برای این فصل بسته شدیم. تمرینات را دیرتر از سایر حریفان آغاز کردیم و به دنبال آن بودیم که بهترین نفرات ممکن را جذب کنیم. سه هفته اول خیلی زیر فشار بودیم، اما از تعطیلات فیفادی استفاده کردیم. یک مقدار شرایط بهبود یافته ولی هنوز به آن شرایط ایده‌آل نرسیدیم. هنوز مشکلاتی داریم که با رفع آن در وضعیت بهتری به مصاف حریفان می‌رویم. هفته گذشته هم بازی سختی را در سیرجان برابر تیم خوب گل‌گهر پشت سر گذاشتیم. در خانه ذوب‌آهن و آلومینیوم هم امتیاز گرفتیم هر چند برابر فولاد و تراکتور و خیبر به نتیجه مورد نظر نرسیدیم.

فرقی نمی‌کند استقلال کجای جدول ایستاده است

وی ادامه داد: در بازی با تیم بزرگ استقلال یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل را داریم. با حریفی دیدار داریم که همانند شمشیر دولبه است. تغییراتی که در کادرفنی این تیم رخ داد وضعیت را پیچیده کرده است. ممکن است شوکی که به این تیم وارد شد مثبت باشد و با تیمی متحول شده بازی کنیم. ممکن است بحران در این تیم ادامه داشته باشد و نمایش مورد انتظار را نداشته باشند ولی نگاه تیم هوادار به استقلال شوک مثبتی است که‌ این تیم بزرگ را از بحران خارج کرده و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا برابر ما نتیجه بسیار خوبی بگیرد. ضمن اینکه استقلال در هر شرایطی تیم مطرحی است و اصلاً فرقی نمی‌کند در کجای جدول ایستاده است. تیم پرطرفدار و پرمهره استقلال بازی سختی برای ما خواهد بود. پیش‌بینی می‌کنم بازی خوبی از دو تیم ببینیم و هوادار حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نیست. تلاش‌مان را می‌کنیم تا با حداکثر امتیاز از این بازی، زمین را ترک کنیم.

نمی‌توانیم از حق میزبانی‌مان دفاع کنیم

مربی تیم هوادار با انتقاد از بازی با استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: متأسفانه یکسری قوانینی بر فوتبال ما حکمفرماست که باعث می‌شود دیگران برای تیم ما تصمیم بگیرند. دیدیم که با VAR نیز، همچنان اشتباهات داوری ادامه دارد. ما نمی‌توانیم از حق‌مان دفاع کنیم. ورزشگاه تیم هوادار، دستگردی است. هر تیمی می‌تواند بیاید تا بازی کنیم. هر تیمی نمی‌تواند مشکل از آن تیم است. به اجبار باید به شهر قدس برویم، چون فدراسیون تصمیم گرفته و ناچاریم در زمین بی‌کیفیت و ورزشگاهی که شرایط خوبی برای میزبانی ندارد به دیدار استقلال می‌رویم. هوادار میزبان است و تصمیم گرفته تا در ورزشگاه دستگردی میزبان تمامی رقبایش باشد. فدراسیون ما را مجبور کرده تا در ورزشگاه شهر قدس بازی کنیم و این موضوع حتماً به سود استقلال خواهد بود.

عباس زاده تمایلی برای عقد قرارداد نشان نداد

جمشیدیان درباره اینکه آیا محمد عباس زاده با هوادار به توافق رسیده و آخرین وضعیت لیست این تیم برای جذب بازیکن آزاد چیست؟ تصریح کرد: موضوع جذب عباس زاده تنها در فضای مجازی و رسانه‌هاست و هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. تا جایی که من اطلاع دارم فقط عباس زاده گزینه باشگاه نیست و گزینه‌های دیگری هم هستند. باید منتظر ماند تا باشگاه با گزینه مدنظر خود به توافق برسد. عباس زاده هنوز تمایلی برای عقد قرارداد با هوادار از خود نشان نداده است. تمرکز باشگاه روی جذب بهترین گزینه است. ما از سهمیه‌های فیفای خود استفاده نکردیم و لیست بزرگسال‌مان هم جای خالی دارد. اگر بازیکنی بتوانیم جذب کنیم مشکلی برای ثبت قرارداد آن نداریم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب