دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نکونام راضی به برگشت نشود، استقلال بدون سرمربی به قطر می رود/ شهریاری همراه آبی پوشان در دوحه

نکونام راضی به برگشت نشود، استقلال بدون سرمربی به قطر می رود  شهریاری همراه آبی پوشان در دوحه
سرمربی مستعفی استقلال در صورتی که حاضر نشود امروز همراه تیم راهی قطر شود این تیم بدون سرمربی راهی سفر می شود.
کد خبر : 933432

به گزارش خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال با اطلاعیه ای که شب گذشته منتشر کرد به جواد نکونام این پیام مهم را داد که طبق قراردادش موظف است امروز تیم را برای سفر به قطر برای بازی هفته دوم لیگ نخبگان مقابل السد قطر همراهی کند.

جواد نکونام البته بعد از نامه خداحافظی که روز گذشته در اختیار رسانه ها قرار داد تلفن همراه خود را خاموش کرده و طبق اطلاعاتی که مسئولان استقلال از اطرافیان او کسب کرده اند متوجه شده اند که نکونام حاضر به برگشت نیست با این حال مدیران استقلال به نکونام پیام داده اند تا ساعت 16 برای او صبر می کنند. 

در صورتی که نکونام راضی به همراهی استقلال نشود با توجه به فرصت کمی که این باشگاه دارد و در صورتی که دستیاران نکونام هم از این سفر امتناع کنند مربی همراه این تیم نمی رود. در خبرها صحبت از برخی از مربیان دیگر شده بود که پیگیری آنا نشان می دهد باشگاه استقلال برای این کار فرصت خرید بلیت و دریافت ویزا و ریجستر شدن مربی جدید در AFC را ندارد. 

در سفر امروز استقلال که ساعت 20 امشب انجام می شود احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه هم حضور دارد. او قصد داشته روز دوشنبه راهی قطر شود تا بازی را مشاهده کند اما با توجه به اتفاقات رخ داده بلیت خود را به امروز تغییر داده است تا در کنار تیم باشد. البته او قصد داشته با جواد نکونام در این سفر صحبت کند اما فعلا که نکونام پالس مثبتی برای همراهی آبی پوشان نشان نداده است. 

همچنین طبق آخرین اطلاعتی که خبرنگار آنا کسب کرده شب گذشته در نشست هیئت مدیره اسم خاصی برای نیمکت استقلال مطرح نشده و همه صحبت مدیران تیم روی قبول یا عدم قبول استعفای نکونام بوده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب