دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1403 - 09:43

ارتقای کیفیت آثار جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) با انجام پژوهش‌

ارتقای کیفیت آثار جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) با انجام پژوهش‌
دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: همکاری با نهاد‌های پژوهشی می‌تواند در راستای ارتقای کیفیت آثار تولید شده و پژوهش‌های مرتبط با جشنواره مؤثر باشد.
کد خبر : 933310

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک غلامعلی مدیح، دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) و سعید زارع، مدیرکل اسناد ملی و کتابخانه‌های استان به‌منظور تبادل‌نظر در زمینه همکاری‌های پژوهشی و فرهنگی برگزار شد.

غلامعلی مدیح، دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) در این نشست با اشاره به اهمیت موضوعات مرتبط با شعر و مدیحه‌سرایی در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی اظهار کرد: همکاری با نهاد‌های پژوهشی می‌تواند در راستای ارتقای کیفیت آثار تولید شده و پژوهش‌های مرتبط با جشنواره مؤثر باشد.

سعید زارع مدیرکل اسناد ملی و کتابخانه‌های استان نیز با ابراز حمایت از برگزاری این جشنواره گفت: آماده‌ایم تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در گروه‌های پژوهشی به مستندسازی مطالب و تولید آثار فاخر مرتبط با این جشنواره کمک کنیم.

به گزارش آنا، این نشست به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در راستای مستندسازی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) پرداخته شد و درک بیشتر نسبت به وظایف دو طرف و ایجاد بستر‌های لازم برای تبادل اطلاعات و منابع علمی به‌منظور ارتقای سطح جشنواره را به دنبال داشت در پایان نیز دو طرف بر لزوم پیگیری مستمر برنامه‌ها و برگزاری جلسات آینده به‌منظور تسهیل همکاری‌ها تأکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب