دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1403 - 08:23

افزایش نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره بین‌المللی حضرت علی‌اکبر(ع)

افزایش نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره بین‌المللی حضرت علی‌اکبر(ع)
دبیر جشنواره تخصصی حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: این جشنواره به منظور با هدف زمینه‌سازی ارزش‌های متعالی، روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده برگزار می‌شود.
کد خبر : 923704

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامعلی مدیح، دبیر جشنواره تخصصی حضرت علی‌اکبر(ع) از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در دومین جلسه هم‌اندیشی پیرامون همکاری‌های دوجانبه با معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی استان یزد در موضوعات فرهنگی این جشنواره اظهار کرد: به منظور شناسایی، معرفی الگو‌ها با هدف زمینـه‌سازی ارزش‌های متعالی، روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جشنواره بین‌المللی حضرت علی‌اکبر(ع) در دو بخش شعر و مدیحه خوانی در بهمن‌ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی حضرت علی‌اکبر(ع) را شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم(ص) در اخلاق، سخن گفتن و قیافه ظاهری برشمرد و عنوان کرد: تأسی به ایشان در تقویت ایمان، روحیه خودباوری و در ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و الگوسازی برای نسل جوان مفید است.

نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، محتوای جشنواره و طراحی پوستر و تبلیغات از دیگر مواردی بود که در این نشست با حسین دشتی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته