دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1403 - 17:15

الحوثی: در هیچ شرایطی حاضر به عقب‌نشینی از حمایت مردم مظلوم فلسطین نیستیم

الحوثی: در هیچ شرایطی حاضر به عقب‌نشینی از حمایت مردم مظلوم فلسطین نیستیم
رهبر انصرالله یمن گفت: ملت ما با موضع‌گیری قوی و ثابت‌قدم خود در حمایت از ملت فلسطین ایستادگی کردند. علی‌رغم تمام حوادث، چالش‌ها، خطرات و توطئه‌های دشمنان، ملت عزیز ما همچنان به این موضع پایبند مانده‌اند.
کد خبر : 932580

به گزارش خبرگزاری آنا، سیدعبدالملک بدرالدین حوثی در سخنرانی به مناسبت سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر یمن اظهارکرد: از مهم‌ترین کار‌هایی که ملت یمن انجام داد، حفظ آزادی و استقلال بود.

وی افزود: صهیونیسم جهانی، یهودیان و بازو‌های آنان یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس و کسانی که در دایره آنها هستند، نه‌تن‌ها مسلمانان، بلکه تمامی جوامع بشری را در هویت فطری، انسانی، اخلاقی و ارزش‌هایشان هدف قرار می‌دهند.

الحوثی اظهارداشت: هدف قرار دادن مسلمانان به شکل متمرکز و از سوی آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و یهودیان، علیه هویت ایمانی ملت‌های ما و در رأس آنها ملت یمن کاملاً آشکار است.

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: این حملات در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه‌های فرهنگی، فکری و اخلاقی، و همچنین تسلط بر افکار و تغییر ارزش‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: ملت ما با موضع‌گیری قوی و ثابت‌قدم خود در حمایت از ملت فلسطین ایستادگی کردند. علی‌رغم تمام حوادث، چالش‌ها، خطرات و توطئه‌های دشمنان، ملت عزیز ما همچنان به این موضع پایبند مانده‌اند. برخلاف برخی ملت‌ها و کشور‌ها که با چالش‌های مختلف از این مسئله غافل می‌شوند، ملت ما در برابر تمامی توطئه‌ها، جنایات وحشیانه و محاصره شدید، به یاری ملت فلسطین ادامه داده و این موضع‌گیری محوری و اساسی هرگز متزلزل نشده و از بین نخواهد رفت.

الحوثی تأکید کرد: در برابر تجاوزات وحشیانه و جنایتکارانه اسرائیل علیه ملت فلسطین، از حمله به نوار غزه گرفته تا جنایات نسل‌کشی، ملت و کشور ما به‌طور رسمی و ملی در چارچوب جهاد فی سبیل الله برای حمایت از ملت فلسطین در تمامی زمینه‌ها وارد عمل شده‌اند؛ از موضع‌گیری‌های سیاسی و رسانه‌ای گرفته تا حمایت‌های نظامی، جمع‌آوری کمک‌های مالی و فعالیت‌های گسترده مردمی.

رهبر انصرالله یمن با بیان اینکه از نتایج مهم انقلاب ۲۱ سپتامبر این بود که اگر تسلط آمریکا بر کشور ما ادامه می‌یافت، مانند دوران قبل از این انقلاب، فساد گسترده‌ای در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و سیاسی شکل می‌گرفت، افزود: آمریکایی‌ها تلاش می‌کردند تا بر همه چیز مسلط شوند و کشور ما را به سوی فروپاشی ببرند.

وی تصریح کرد: این تسلط، در طول ۱۰ سال گذشته می‌توانست هویت ایمانی و ارزش‌های اخلاقی ما را تخریب کند و کشور را به وضعیتی مشابه سایر کشورهای تحت سلطه آمریکا بکشاند. انقلاب ۲۱ سپتامبر مانع این سیطره شد و هویت ایمانی و محوریت قرآن و رسول اکرم (ص) را حفظ کرد.

الحوثی بیان کرد: ملت‌های عربی باید به هویت ایمانی خود افتخار کنند، اما متأسفانه برخی رژیم‌ها با آمریکا و اسرائیل عادی‌سازی روابط کرده و به آن‌ها اعلام وفاداری نمودند. این رژیم‌ها به اسلام و مسلمانان خیانت می‌کنند، در حالی که حوادث جاری در فلسطین نشان‌دهنده این خیانت‌هاست.

رهبر انصرالله یمن گفت: یکی از اهداف مهم انقلاب نیز بازگرداندن موسسات دولتی بر اساس آزادی، استقلال و هویت ایمانی ملت بود. همچنین، ملت ما تلاش‌های بزرگی برای بازسازی قدرت نظامی و امنیتی انجام دادند تا این نیروها در خدمت مردم و بر اساس مسئولیت‌پذیری و هویت ایمانی، از ملت دفاع کنند.

وی افزود: قدرت‌های نظامی که در چارچوب انقلاب یمن شکل گرفتند، اکنون به سطحی بسیار پیشرفته رسیده‌اند. این پیشرفت‌ها در ساخت تجهیزات جنگی، تاکتیک‌های نظامی و مقابله با چالش‌های بزرگی که ملت ما با آن‌ها روبه‌رو شد، به‌وضوح دیده می‌شود.

الحوثی تصریح کرد: فرهنگ ایمانی و استقامت ملت ما نقش مهمی در تولید تجهیزات پیشرفته نظامی ایفا کرده است. ملت ما اکنون به ذخایر پیشرفته جنگی، از جمله قدرت موشکی، پهپادها و نیروی دریایی دست یافته است که بسیاری از کشورها از آن بی‌بهره‌اند.

رهبر انصرالله یمن اظهارداشت: این توانمندی‌ها، بازوی نظامی ملت در برابر دشمنان بوده و نیروی زمینی نیز به‌طور مستمر در حال توسعه و پیشرفت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب