دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1403 - 17:28

الحوثی: حمایت آمریکا و انگلیس از جنایات رژیم صهیونیستی شرم‌آور است

الحوثی: حمایت آمریکا و انگلیس از جنایات رژیم صهیونیستی شرم‌آور است
«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» تأکید کرد که ۳۸ هفته پس از جنگ علیه نوار غزه، جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی که در قرن بی‌سابقه است، همچنان ادامه دارد.
کد خبر : 919267

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصار الله یمن طی سخنانی با اشاره به تحولات نوار غزه گفت: دشمن صهیونیستی به تجاوزات و جنایات بی‌نظیر قرن در نوار غزه ادامه می‌دهد.

وی افزود: ۲۶۵ روز یعنی سی و هشت هفته است که کشتار‌ها در نوار غزه ادامه دارد و دشمن اشغالگر هر روز مرتکب جنایت نسل کشی علیه مردم فلسطین می‌شود. تعداد کشتار‌های جمعی و قتل‌عام‌ها در نوار غزه به بیش از ۳۳۸۰ مورد رسیده و فقط یکی از این قتل‌عام‌ها کافی بود که وجدان همه جهان بیدار شود. دشمن صهیونیستی کودکان، زنان و بزرگسالان را هدف قرار می‌دهد، مردم را در شهر‌های آنها نابود و مجتمع‌های مسکونی را به صورت کامل ویران می‌کند.

الحوثی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت، دشمن بیش از ۲۰ قتل‌عام و کشتار جمعی انجام داد که طی آن بیش از ۱۲۰۰ نفر شهید و مجروح شدند. دشمن طی هفته گذشته یک مجتمع مسکونی را در اردوگاه الشاطئ به صورت کامل ویران کرد که در نتیجه بیش از ۵۰ نفر شهید و ده‌ها تن مجروح شدند.  در جنایت روز سه شنبه هم که خواهر برادر مجاهد رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به همراه فرزندانش به شهادت رسیدند و ما این ضائعه را به برادرمان «اسماعیل هنیه» و همه حانواده گرامی ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در نوار غزه سطح وحشیگری، تجاوز، جنایت، پستی و نفرت دشمن را آشکار کرد. از جمله این جنایات، یورش نظامیان صهیونیست به خانه یک زن مسن فلسطینی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و فرستادن یک سگ پلیس برای خوردن گوشت او به صورت زنده زنده بود. هزاران جنایت شنیع و نفرت‌انگیزی که دشمن صهیونیستی در ارتکاب آن خلاقیت دارد، برای این رژیم و حامیان و شرکای آمریکایی و انگلیسی آن شرم‌آور است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به تمام معنا دشمن است و امکان همزیستی با آن وجود ندارد.  جهاد علیه دشمن صهیونیستی انتخاب صحیح و عاقلانه است و هیچ گزینه دیگری وجود ندارد که بتوان به آن اعتماد کرد. مردم فلسطین در نوار غزه از گرسنگی می‌میرند و دشمن از ورود مواد غذایی مورد نیاز آنها از تمامی بنادر جلوگیری می‌کند.  برخی کشور‌های عربی در ازای غفلت و اهمال در قبال رنج مردم فلسطین، میوه و مواد غذایی را برای دشمن اسرائیلی صادر می‌کنند. همه کشور‌های عربی و مسلمانان باید با جدیت و خالصانه تلاش کنند تا از مردم فلسطین برای تأمین هر چیزی که نیاز دارند، حمایت و پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته