دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1403 - 10:58

دفتر تقریب مذاهب اسلامی در شهرستان بندرخمیر راه‌اندازی شود

دفتر تقریب مذاهب اسلامی در شهرستان بندرخمیر راه‌اندازی شود
دبیر دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد که دفتر تقریب مذاهب اسلامی باید در شهرستان بندر خمیر راه‌اندازی شود.
کد خبر : 932409

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان شهرستان بندرخمیر در مدرسه علوم دینی صدرالاسلام اهل سنت شهر بندرخمیر برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان، مسیب داوری مشاور قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی، جمعی از دانشگاهیان با حضور علمای اهل سنت و طلاب مدرسه علوم دینی صدرالاسلام اهل سنت شهر بندرخمیر برگزار شد.

مشاور قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی در این نشست گفت: امروز مقابله با جنگ شناختی و معرفتی مهم‌ترین مأموریت دانشگاه‌ها در کشور است که باید استادان و دانشگاهیان به‌عنوان نیرو‌های کاردان، خلّاق و نوآور به آن اهتمام ورزند.

مسیب داوری با بیان اینکه دانشگاهیان باید در عرصه‌ جنگ شناختی نقش‌آفرین باشند، افزود: مسئله جهاد تبیین به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری باید درراستای خنثی ساختن جنگ‌های شناختی و ترکیبی دشمن در دانشگاه دنبال و مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

وی با پیشنهاد راه‌اندازی دفتر تقریب مذاهب در شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: شهرستان بندر خمیر با وجود علمای اهل سنت و ظرفیت‌های توانمند این قابلیت را دارد تا دفتر تقریب مذاهب در این شهرستان ایجاد و با همت و پشتوانه علمای اهل سنت و شیعه اهداف کلان جامعه اسلامی را دنبال و عملی سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب