دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1403 - 09:53

کنگره ملی بنیاد‌های نظری روان‌درمانی‌های نوین برگزار می‌شود

کنگره ملی بنیاد‌های نظری روان‌درمانی‌های نوین برگزار می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برگزاری کنگره ملی بنیاد‌های نظری روان‌درمانی‌های نوین در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 932061

طاهره چالدره رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری کنگره ملی بنیاد‌های نظری روان‌درمانی‌های نوین در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این کنگره ملی با همکاری انجمن روانشناسی ایران، انجمن مطالعات روان‌درمانی ایران، انجمن روانشناسی سلامت ایران، انجمن روانشناسی تربیتی ایران و پایگاه خبری روانشناسی و بهداشت و با تأیید ISC ایران با دریافت کد اختصاصی در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به آدرس نشانی دبیرخانه ارسال کنند. این همایش با همکاری اعضای هیئت علمی گروه روانشناسی برگزار می‌شود و دبیر علمی این کنگره را داود معنوی‌پور، علیرضا پیرخائفی و اکبر محمدی بر عهده دارند.

کنگره ملی بنیاد‌های نظری روان‌درمانی‌های نوین برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: از علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره دعوت می‌شود تا با شرکت در این کنگره علمی و ملی به رشد و پیشبرد علم روانشناسی کمک کنند تا فعالان در این حوزه بتوانند با دستاورد‌های علمی این کنگره گام مؤثری در بهبود علوم کاربردی روانشناسی بردارند. در ضمن مقالات برگزیده در مجلات معتبر علمی و پژوهشی چاپ خواهد شد.

چالدره بیان کرد: روان‌درمانی‌های نوین در دنیای متکثر امروز نیازمند تبیین‌های نظری هستند تا در مسیر علمی خود ادامه یابند و دستخوش تغییراتی در مسیر خود نشوند. گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که همواره برای پیشبرد و اعتلای روانشناسی در استان و کشور در تلاش بوده بنا به ضرورت‌های نظری و شرایط فعلی تصمیم به برگزاری این همایش گرفته که با عنایت به لطف پروردگار گامی دیگر در راستای رسالت خود بردارد.

وی اضافه کرد: محور‌های اصلی این همایش شامل روانکاوی و روان پویشی، شناختی رفتاری، عصب روان‌درمانی است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://conf.garmsar.iau.ir/fa/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب