دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1403 - 16:17

یک‌سوم دانش‌آموزان سما در طرح قدس شرکت کرده‌اند

یک‌سوم دانش‌آموزان سما در طرح قدس شرکت کرده‌اند
معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سازمان سما اعلام کرد که از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز در کشور، ۶۱ هزار شرکت‌کننده داشتیم، به‌عبارتی یک‌سوم دانش‌آموزان مدارس سما در طرح قدس شرکت کرده‌اند.
کد خبر : 932009

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سیدوحید معتمدی معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سازمان سمای کشور در پنجمین نشست راهبران فرهنگی، قرآنی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها که در باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش این استان برگزار شد، گفت: در سال تحصیلی گذشته پرتلاش ظاهر شدیم و در موضوع فرهنگی بسیار پرشتاب بودیم.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌های امامت و مهدویت و میزبانی استان آذربایجان‌شرقی در جشنواره عکاسی و نقاشی یکی از محور‌های مهم و بسیار تأثیرگذار در کشور بود.

معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سازمان سما متذکر شد: جشنواره امامت و مهدویت در ۶ محور برگزار شد و تعداد ۸ هزار آثار آمد که از تمامی واحد‌های دانشگاهی این آثار بیشتر بود و به اذعان مسئولان، امر محتوا و تأثیرگزاری آن بسیار بیشتر از آثار دانشگاهی بود.

معتمدی افزود: مدارس سما در رویداد مهدویت و امامت تحت تأثیر قرار گرفتند و ۸ هزار تقدیرنامه به امضا رسید و یک جریان قرآنی به نام طرح قدس برای دانش‌آموزان سما برگزار کردیم که از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز در کشور، ۶۱ هزار شرکت‌کننده داشتیم و این نشان می‌دهد یک سوم دانش‌آموزان مدارس سما در طرح قدس شرکت کرده‌اند.

وی افزود: به توصیح قرآن کریم باید از پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم الگو بگیریم؛ البته الگوگیری تنها مسائل اخلاقی نیست، بلکه الگوگیری در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب