دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1403 - 08:43
رئیس دانشگاه آزاد آذرشهر عنوان کرد؛

ظرفیت اقتصادی آذرشهر فرصتی طلایی برای دانشجویان

ظرفیت اقتصادی آذرشهر فرصتی طلایی برای دانشجویان
رئیس دانشگاه آزاد آذرشهر عنوان کرد: این دانشگاه با ظرفیت قوی اقتصادی، صنعتی و معدنی، همجواری با شهرک صنعتی و قرارگرفتن در قطب حبوبات، خشکبار و پایتخت تولید لپه ایران، فرصت طلایی برای دانش‌آموختگان و دانشجویان ایجاد کرده است.
کد خبر : 931873

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهنام خسروزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر به اتفاق جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاهی با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه آذرشهر دیدار کردند.

این دیدار با هدف بهره‌گیری از رهنمود‌های امام جمعه شهرستان آذرشهر در حوزه مباحث فرهنگی دانشگاه صورت پذیرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در این دیدار گفت: این دانشگاه با ظرفیت قوی اقتصادی، صنعتی و معدنی، همجواری با شهرک صنعتی شهید سلیمی و قرارگرفتن در قطب حبوبات، خشکبار و پایتخت تولید لپه ایران، فرصتی طلایی برای دانش‌آموختگان و دانشجویان مشغول در تحصیل ایجاد کرده است.

وی متذکر شد: با چنین مزایایی بیکاری در آذرشهر مفهومی ندارد، اما یکی از مشکلات واحد‌های صنعتی یا کارگاه‌های تولیدی در جذب نیرو، کمبود افراد ماهر بوده امروز صنعت نیازمند فارغ‌التحصیلان دارای مهارت عملی است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر زیرساخت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی، سخت‌افزاری و ظرفیت‌های نرم‌افزاری علمی را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر تبیین کرد: بستر لازم و مناسبی در تعامل بیشتر بین صنعت و دانشگاه مهیا شده و به جرئت می‌توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی در شعار چندین ساله «ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها» طلایه‌دار بوده و رمز موفقیت و پیشرفت جامعه امروز ما پرورش، تعلیم نیرو‌ها و فارغ‌التخصیلان داری مهارت است و دانشگاه‌ها چاره‌ای جز این ندارند.

دانشگاه نیازمند سرمایه‌گذاری فرهنگی برای ترویج عفاف و حجاب است

امام جمعه آذرشهر هم متذکر شد: دانشگاه محیط مناسبی برای انتشار بیشتر فرهنگ و تمدن اسلامی و انقلابی است، در این راستا نیازمند سرمایه‌گذاری فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

رشتبری با تأکید بر کادرسازی نیرو‌های انقلابی در سطح دانشگاه‌ها یادآور شد: می‌توان با استفاده از استادان فرهیخته و انقلابی آموزه‌های قرآنی و اسلامی را در سطح دانشگاه‌ها توسعه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب