دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نریمانی راد:

تعامل و هم افزایی بین اساتید، کارکنان و دانشجویان، عامل اصلی پیشرفت و ترقی است

تعامل و هم افزایی بین اساتید، کارکنان و دانشجویان، عامل اصلی پیشرفت و ترقی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در جلسه هم اندیشی اساتید گفت: تعامل و هم افزایی بین اساتید، کارکنان و دانشجویان، عامل اصلی پیشرفت و ترقی در دانشگاه و جامعه است.
کد خبر : 931792

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه هم اندیشی اساتید با حضور «محمد نریمانی راد» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر اسعدی» مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در واحد،«عصمت سوادی» دبیر هم اندیشی اساتید واحد و جمع کثیری از استادان امروز یکشنبه ۲۵ شهریور در سالن شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست نریمانی راد با ابراز خرسندی از حضور در جمع اساتید فرهیخته واحد تهران غرب گفت: هدف اصلی نشست‌های هم اندیشی اساتید، ایجاد و فراهم کردن محیطی برای افزایش تعامل و هم افزایی است چرا که تعامل و هم افزایی بین اساتید، کارکنان و دانشجویان، عامل اصلی پیشرفت و ترقی در دانشگاه و جامعه است. 

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که تعاملات و روابط اثر بخش بین استادان، کارکنان و دانشجویان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های ساختار اجتماعی است گفت: پرسنل واحد تهران غرب کوشا و درکار‌های خیر پیش قدم هستند و با مشارکت، همدلی و همراهی در مسیر رشد و ترقی تحول ماندگاری را رقم زدند و همیشه در جا‌های مختلف ذکر خیر آنها هست.

نریمانی راد با بیان این که اساتید جدید باید از تجارب و سبک و سیاق اساتید قدیمی‌تر بهره بگیرند گفت: مهمترین هدف ما در کلاس درس تربیت دانشجوست، باید دانشجویان را به مسیری هدایت کنیم که دوست داریم فرزندامان در آن مسیر سوق پیدا کنند و در این راه احساس تکلیف کنیم. 

وی در ادامه تصریح کرد: در کنار علم باید رفتار صحیح داشته باشیم، رفتار صحیح پرورش دهنده است. حرف با عمل باید یکی باشد. این مسیری است که برای ثانیه به ثانیه هایش میتواند اعمال حسنه نوشته شود و انرژی مثبت داشته باشد، برعکس آن هم هست و خدای نکرده اگر غیر از این باشد هم دنیا و هم آخرت را از دست داده ایم.

رئیس واحد تهران غرب در پایان سخنان خود از عوامل برگزاری این نشست بویژه حجت الاسلام والمسلمین اسعدی و همچنین سوادی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر اسعدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد و همچنین عصمت سوادی دبیر هم اندیشی واحد به سخنرانی پرداختند و جلسه با پرسش و پاسخ و ارائه نقطه نظرات اساتید پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب