دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 11:24

دانشگاه بر شناخت معارف مهدوی در دانشجویان تأثیرگذار باشد

دانشگاه بر شناخت معارف مهدوی در دانشجویان تأثیرگذار باشد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب عنوان کرد: دانشگاه به‌عنوان دیده‌بان ارزش‌های الهی و انقلابی باید در شناخت معارف مهدوی که از ضروریات تردیدناپذیر عصر حاضر است، مؤثر عمل کند.
کد خبر : 931568

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) با محور«تبیین مهدویت» با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، استادان، کارکنان و دانشجویان از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میاندوآب و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی در واحد میاندوآب برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم گفت: دانشگاه به‌عنوان دیده‌بان ارزش‌های الهی و انقلابی باید در شناخت معارف مهدوی که از ضروریات تردیدناپذیر عصر حاضر است، بیش از پیش مؤثر باشد و با تبیین ارزش‌های والای انقلاب مهدوی و تبیین زمینه‌های ظهور، برکات آن را نصیب جامعه اسلامی خواهد کرد.

پیام خدایی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های علمی و فرهنگی در باب مهدویت بین نسل جوان دانشجو و شناسایی مظاهر کفر و ستم در جامعه می‌تواند در معرفت‌افزایی و ادای وظیفه افراد نسبت به امام‌شناسی و کسب معرفت نسبت به وجود مقدس امام زمان(عج) مؤثر واقع شود.

وی متذکر شد: دانشگاه‌ها باید در این زمینه با برگزاری کرسی‌های مهدی‌شناسی و ظرفیت‌شناسی عاشورا و اربعین حسینی در زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت پیشگام عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب