دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 11:17
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد؛

«مهارت» ابزاری مناسب برای کسب درآمد

«مهارت» ابزاری مناسب برای کسب درآمد
دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی قم که در آزمون کارشناسی ارشد امسال توانست در رشته فلسفه و دین دانشگاه خوارزمی پذیرفته شود، کسب «مهارت» را ابزاری مناسب برای کسب درآمد عنوان کرد.
کد خبر : 931559

فاطمه شفیعی دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا که در آزمون کارشناسی ارشد امسال توانست در رشته فلسفه و دین دانشگاه خوارزمی پذیرفته شود با بیان اینکه در کنار تحصیلات دانشگاهی، «مهارت» ابزاری مناسب برای کسب درآمد است در توصیه به دانشجویان اظهار کرد: حتماً فضای کار فرهنگی، کرسی‌های آزاداندیشی و فضا‌های کتابخوانی و حضور مؤثر در نشریات و کانون‌های دانشجویی را تجربه کنید.


 
وی با اشاره به اینکه از فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم نهایت استفاده را داشتم، افزود: حضور در فضای فرهنگی باعث افزایش علاقه‌مندی، نیاز به رشد فردی و آگاهی بیشتر در ورود به فضای رشته فلسفه شد و از این بابت بسیار از انتخاب این فرایند‌ها راضی هستم.

دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی قم عدم شکل‌گیری علاقه را یکی از عوامل تغییر رشته مقطع کارشناسی ارشد و ادامه تحصیل در رشته فلسفه و دین برشمرد و ادامه داد: تحصیل در مقطع ارشد که متفاوت از رشته کارشناسی باشد، کار دشواری است؛ اما با پیگیری بسیار و استفاده از منابع توانستم به هدفم برسم.

شفیعی خطاب به متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: در فکر کسب معدل خیلی خوب و تلاش برای ساخت رزومه مناسب علمی در رشته خود باشید؛ بنابراین حتماً فضای کار فرهنگی، کرسی‌های آزاداندیشی و فضا‌های کتابخوانی و حضور فعال در نشریات و کانون‌های دانشجویی دانشگاه را تجربه کنید و صرفاًٌ تک‌بعدی پیش نروید و بدانید که در حوزه علم و فرهنگ موفق خواهید بود.

وی توضیح داد: برای دوستان در حال انتخاب رشته و دانشگاه هم توصیه شخصی به ادامه تحصیل در حوزه علاقه فردی است تا بتوانند برای شبکه‌سازی و کسب رزومه خوب تحصیلی از بستر مناسبی آغاز کنند و این را در نظر داشته باشند که در نهایت مهارت ابزار مناسب برای کسب درآمد است و صرفاً با حضور در دانشگاه ممکن است این مهم رقم نخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب