دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1403 - 15:23
حجت‌الاسلام خیری مطرح کرد؛

ارتباط مؤثر با بخش صنعت مأموریت‌ تعریف‌شده در دانشگاه آزاد

ارتباط مؤثر با بخش صنعت مأموریت‌ تعریف‌شده در دانشگاه آزاد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم تأکید کرد که ارتباط مؤثر دانشگاه با بخش صنعت یکی از مأموریت‌های تعریف شده در دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 935025

به گزارش خبرنگار آنا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم و دانشگاه آزاد اسلامی این استان با حضور حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی قم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

ارتباط مؤثر با بخش صنعت مأموریت‌ تعریف شده در دانشگاه آزاد

حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در این مراسم ارتباط با اتاق بازرگانی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تبیین کرد: ارتباط مؤثر دانشگاه با بخش صنعت یکی از مأموریت‌های تعریف شده در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم هم همکاری و فعالیت دوستانه علمی اقتصادی دو نهاد اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار حائز اهمیت و ارزشمند دانست.

ارتباط مؤثر با بخش صنعت مأموریت‌ تعریف شده در دانشگاه آزاد

محمد ایرانی اضافه کرد: ارتقای سطح آگاهی دانشجویان از ارتباط مؤثر دانشگاه آزاد با بخش صنعت موجب ایجاد اعتماد دانشجویان به برند دانشگاه آزاد اسلامی شده و موجب می‌شود دانشجویان با انگیزه وارد عرصه دانشگاه آزاد شوند، بر این اساس باید جذابیت شغلی برای دانشجویان ایجاد شود.

غلامرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم هم با ارائه گزارش عملیاتی از تفاهم‌نامه تأکید کرد: ارتباط مؤثر فیزیکی در اتاق بازرگانی به عملیاتی شدن تفاهم‌نامه کمک می‌کند.

ارتباط مؤثر با بخش صنعت مأموریت‌ تعریف شده در دانشگاه آزاد

به گزارش آنا، در این نشست محسن زرگر عضو هیئت علمی و رئیس مرکز تولید و بازیافت مواد و انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و شریف ملکوتی مدیرکل روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قم حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب