دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1403 - 13:11
رنجبران به آنا خبر داد؛

یک رتبه نخست و ۲ رتبه سومی دانشجویان دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی در جشنواره ملی قرآن کریم

یک رتبه نخست و ۲ رتبه سومی دانشجویان دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی در جشنواره ملی قرآن کریم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از یک رتبه نخست و دو رتبه سومی دانشجویان این واحد دانشگاهی در جشنواره ملی قرآن کریم خبر داد.
کد خبر : 931493

آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن کریم دانشجویان کشور اظهار کرد: قرآن کریم مونسی است که در شرایط عادی و نیز در بحران‌ها و سختی‌های زندگی می‌تواند بهترین هم دم انسان باشد.

وی اضافه کرد: افتخارآفرینی و موفقیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن کریم دانشجویان کشور به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کسب رتبه نخست توسط گروه همخوانی و تواشیح سبحان کانون قرآن و عترت واحد تبریز موجب افتخار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: کسب رتبه نخست توسط زهرا مولودی‌فرد در بخش دعاخوانی خواهران، کسب رتبه سوم توسط سجاد شب خیزمطلق در بخش معارفی (تفسیر قرآن کریم) و کسب رتبه سوم توسط محمودرضا هلالی در رشته ترتیل افتخاری است که نصیب این دانشگاه شده است.

رنجبران متذکر شد: امیدواریم در سایه قرآن کریم و اهل بیت علیهم‌السلام قرآن‌پژوهان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از برکات و فضایل قرآن کریم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب