دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد زابل:

دانشگاه آزاد علم را به خدمت ورزش درآورد/ جهش در سواد ورزشکاران ملی

دانشگاه آزاد علم را به خدمت ورزش درآورد  جهش در سواد ورزشکاران ملی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی علم را در خدمت ورزش درآورده و باعث جهش در سطح سواد ورزشکاران ملی شد.
کد خبر : 931274

سعید مقدم‌بقا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان ورزشی شهرستان زابل گزارشی کوتاه از فعالیت‌های ورزشی و در دست اقدام این واحد دانشگاهی ارائه و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارد، حمایت از ورزشکاران دانشجو را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیار زیادی از قهرمانان ملی و بین‌المللی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند، اضافه کرد: این دانشگاه علم را در خدمت ورزش درآورده و باعث جهش در سطح سواد ورزشکاران ملی شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل بیان کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد با عقد تفاهم‌نامه با اداره ورزش و جوانان دوره‌های علمی و تئوری مقاطع مختلف مربیگری و دانش‌افزایی را برای رشته‌های مختلف را برگزار کند.

مقدم‌بقا که خود قهرمان آسیا و نایب‌قهرمان جهان در رشته کبدی است، عنوان کرد: به‌روزبودن دانش مربی نقش بسیار حائز اهمیتی در موفق شدن ورزشکاران در میدان‌ها دارد.

به گزارش آنا، چهار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در اردو‌های تیم‌های ملی کشتی و کبدی حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب