دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و شهرداری زابل

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و شهرداری زابل
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل و شهرداری این شهرستان با حضور مسئولان به امضا رسید.
کد خبر : 930957

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد پودینه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زابل از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل بازدید و با این واحد دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

شهردار زابل در جلسه امضای این تفاهم‌نامه، دانشگاه آزاد اسلامی را از ارکان توسعه سیستان دانست و اظهار کرد: رویکرد این نهاد علمی در زمینه تولید مهارت و کارآفرینی قابل قدردانی است.

وی بیان کرد: نیاز جامعه امروز ایجاد اشتغال پایدار با تربیت نیروی متخصص کارآفرین است که نه فقط خود فرد پس از فراغت از تحصیل مشکل اشتغال نداشته باشد؛ بلکه مشکل ده‌ها نفر دیگر را نیز در حوزه اشتغال حل کند.

 محمد پودینه اضافه کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر زابل در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی است و خود را مکلف می‌داند تا در حوزه‌های مختلف در خدمت این نهاد علمی باشد.

علم محور توسعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل نیز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، علم را محور توسعه دانست و گفت: علم و عمل شاه‌کلید حل موانع توسعه‌یافتگی مناطق کم برخوردار هستند.

سعید مقدم‌بقا مطرح کرد: دانشگاه کارآفرین و مهارت محور تأمین‌کننده نیروی کار متخصص و متعهد به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر توسعه بوده که دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر گام‌هایی مؤثر برداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب