دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان

انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان این استان در جلسه‌ای با حضور مسئولان به امضا رسید.
کد خبر : 936898

به گزارش خبرنگار آنا، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان این استان در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه صدور، ارتقا و تمدید پروانه اشتغال به‌کار مهندسی در جلسه‌ای با حضور کامبیز نرماشیری رئیس این دانشگاه و حبیب الرحمن جمشیدزهی رئیس این سازمان به امضا رسید.


کامبیز نرماشیری در این جلسه اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با موضوع برگزاری دوره‌ها و سمینار‌های آموزشی برای صدور، تمدید و ارتقای پروانه اشتغال به‌کار مهندسین، کاردان‌ها و ناظرین فنی روستایی بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی از طرف وزارت راه و شهرسازی با رعایت همه مصوبات مربوطه و همچنین دوره‌ها و سمینار‌های مورد نیاز با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه کمیته‌ای به‌منظور راهبری آموزش‌های حرفه‌ای مهندسان و ترویج مقررات ملی ساختمان توسط سازمان نظام‌مهندسی استان تشکیل می‌شود، عنوان کرد: این دانشگاه به‌عنوان وسیع‌ترین مجموعه آموزش عالی در استان و با هدف ارتقا و تعالی بیش‌ازپیش استان در عرصه‌های مختلف، اقدام به برقراری ارتباط، تعامل و همکاری کارآمد در زمینه‌های تخصصی و هم‌اندیشی با سازمان‌ها و نهاد‌های استان کرده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بر اساس این تفاهم‌نامه در وب‌سایت رسمی این واحد دانشگاهی یک لینک را جهت اطلاع‌رسانی به متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی اختصاص خواهد داد.

آمادگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان برای همکاری با دانشگاه آزاد

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان نیز با ابراز امیدواری درباره دستیابی به اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی و این سازمان گفت: ازجمله مباحث مهم و اساسی در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در استان مسئله آموزش و ارتقای سطح علمی منابع انسانی است.

حبیب الرحمن جمشیدزهی با اعلام آمادگی برای همکاری بیش‌ازپیش در اجرای برنامه‌های عمرانی و ساختمانی در قالب دانشکده صنعت ساختمان و محیط‌زیست، اضافه کرد: ارتقای سطح علمی منابع انسانی در سازمان نظام‌مهندسی استان منتج به ارتقای کیفیت صنعت ساختمان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب