دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1403 - 16:27

گام دانشگاهیان و صنعتگران برای حل چالش‌های ورود فناوری به صنعت

گام دانشگاهیان و صنعتگران برای حل چالش‌های ورود فناوری به صنعت
نشست تخصصی صنعت و دانشگاه با حضور صاحبان صنعت بتن و صنایع وابسته در راستای حل چالش‌های ورود فناوری به صنعت برگزار شد.
کد خبر : 931224

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تخصصی صنعت و دانشگاه با حضور صاحبان صنعت بتن و صنایع وابسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد. این نشست با عنوان «حل چالش‌های ورود فناوری به صنعت بتن و صنایع وابسته» برگزار و علاوه بر مهیاشدن بستری برای تقویت همکاری‌های بین صنعت و دانشگاه، امکان ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانشجویان فراهم آمد.

در این نشست با هم‌افزایی و تعامل حوزه صنعت و دانشگاه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک بررسی شد تا دانشگاه‌ها و صنایع بتن دوره‌های آموزشی مشترکی را برای دانشجویان و کارکنان صنعت برگزار کنند که دانشجویان با نیاز‌های واقعی صنعت آشنا شده و کارکنان نیز از جدیدترین دستاورد‌های علمی بهره‌مند شوند.

 تأسیس مراکز تحقیق و توسعه مشترک بین دانشگاه‌ها و صنایع بتن برای کمک به توسعه فناوری‌های نوین و بهبود کیفیت محصولات، برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور استادان دانشگاه و کارشناسان صنعت در راستای تبادل دانش و تجربیات بین دو حوزه برای رشد و شکوفایی صنعت و دانشگاه و تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و اجرایی مشترک دانشگاه‌ها و صنایع برای کسب تجربه علمی دانشجویان در پروژه‌های واقعی در این نشست پیشنهاد شد.

به گزارش آنا، در این نشست از پیشکسوتان، نوآوران و بزرگان عرصه علم و صنعت با اهدای لوح و هدایا تجلیل و با اعلام تشکیل دبیرخانه صنعت و دانشگاه درباره دریافت نظرات و پیشنهاد همکاری‌های مشترک اعلام آمادگی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب