دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 11:05
در گفت‌وگو با آنا

جعفر کاشانی: وزیر ورزش به ما بگوید چه زمانی خواستیم پرسپولیس با سرپرست اداره شود/ باید مراقب باشیم که دچار چالش‌های قبلی نشویم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات وزیر ورزش گفت: بهتر است وزیر را ببینیم و از او بپرسیم ما چه زمانی خواستیم پرسپولیس با سرپرست اداره شود.
کد خبر : 92992

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به اظهارات وزیر ورزش مبنی براینکه باشگاه پرسپولیس خودش می‌خواهد با سرپرست اداره شود، گفت: «مجالی به من بدهید تا آقای گودرزی را ببینم و از او بپرسم ما چه زمانی چنین خواسته‌ای داشتیم. ما هیچ‌گاه نخواستیم باشگاه مدیرعامل نداشته باشد.»


وی ادامه داد: «عنوان به کسی شخصیت نمی‌دهد. این عملکرد افراد است که پست را تعریف می‌کند. اگر تصمیم خود وزیر این است که باشگاه پرسپولیس بدون مدیرعامل اداره شود، مشکلی نیست. من خوشحالم که تیم پرسپولیس به سمت باشگاه شدن در حال حرکت است. فوتبال و در راس آن ورزش ایران برای آنکه قوی شود باید باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را قدرتمند ببیند. باید به هواداران این دو تیم احترام گذاشته شود و از پیشکسوتان باشگاه استفاده مادی و معنوی خوبی برد. وجود آنها باعث پویایی باشگاه‌های سرخابی می‌شود.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که برخی مواقع انتشار برخی خبرها باعث اختلاف شدید هواداران پرسپولیس با استقلال می‌شود، بیان داشت: «همه ما باید صبور باشیم و در مواقعی که اخبار گوناگونی را می‌شنویم با سعه‌صدر با آنها برخورد کنیم. هواداران پرسپولیس بدانند که آنها زمانی دیده می‌شوند که استقلال را در کنار خود ببینند. در این میان رفتار اعضای باشگاه پرسپولیس و استقلال تاثیر به‌سزایی در روابط هواداران‌شان می‌گذارد. ما باید برای پویایی روابط هواداران سرخابی گام مثبت برداریم. هواداران هم نباید با شنیدن احباری که برخی از آنها کذب است، خاطر خود را آزرده کنند.»


کاشانی در خصوص چک 500 میلیونی که باشگاه پرسپولیس به وحید امیری داد تا با این تیم قرارداد امضا، کند، تصریح کرد: «من اطلاعی از مبالغ قراردادها ندارم. از اول هم در جریان کارهای مالی نبودم. اینقدر می‌دانم که پرسپولیس فصل گذشته در چالش‌های ناخواسته گرفتار شد و امیدوارم که این فصل چنین اتفاقی نیفتد. باشگاه باید به سمتی پیش برود که در آینده دچار مشکلات نشود و با قدرت کار کند. بهار عمر ما کوتاه است و برای آنکه پرسپولیس همیشه بهاری باشد، باید به درستی گام برداریم.»


وی در مورد اینکه از سال گذشته کدورتی از ابراهیم آشتیانی دارد یا خیر، عنوان کرد: «آشتیانی بازیکن بزرگی بوده و استاد دانشگاه است. من پارسال هم به‌ این موضوع زیاد فکر نکردم و به‌دنبال مسائل شخصی نبودم. ما باید از تجارب خوبی که پیشکسوتان باشگاه دارند، نهایت استفاده را ببریم و تشکیلات بسیار خوبی را فراهم کنیم تا پرسپولیس همواره در شرایط خوبی باشد.»


کاشانی خاطرنشان کرد: «پرسپولیس روی فرهنگ مردم تاثیر می‌گذارد. باید بدانیم که ورزش مقوله تفریح نیست. امیدوارم پرسپولیس به سمتی برود که باشگاه خصوصی شود. 40 سال است این موضوع را می‌گویم. اگر این اتفاق بیفتد، بدون تردید وضعیت خیلی بهتر خواهد شد. امیدوارم روزی این اتفاق رخ بدهد و باشگاه پرسپولیس عالی می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته