دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1403 - 09:51
منصوری:

دانش‌آموختگان پزشکی دانشگاه آزاد شاهرود از بهترین پزشکان کشور هستند

دانش‌آموختگان پزشکی دانشگاه آزاد شاهرود از بهترین پزشکان کشور هستند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان عنوان کرد: دانشجویانی که از دانشگاه آزاد شاهرود در رشته پزشکی دانش‌آموخته شده‌اند جزء بهترین پزشکان کشور هستند.
کد خبر : 929835

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مراسم معارفه رئیس هیئت عامل بیمارستان خاتم الانبیای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: آنچه مشخص است اینکه حمایت‌هایی که از سوی سازمان مرکزی دانشگاه به بیمارستان‌های هیئت عاملی می‌شود، متفاوت است و نگاه ویژه‌ای به این نوع بیمارستان‌ها وجود دارد.

وی افزود: باید با همدلی و همکاری قبلی به کار خود در ساختار جدید بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه دهیم تا مردم از این همکاری‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه با یادآوری راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد شاهرود تبیین کرد: بیمارستان خاتم‌الانبیاء، پزشکان، استادان و کارکنان که در این مجموعه مشغول به‌ فعالیت هستند و دانشجویانی که از این دانشگاه در رشته پزشکی فارغ‌التحصیل شده‌اند و در جای‌جای
کشورمان می‌درخشند و جزء بهترین پزشکان کشورند، موجب افتخار دانشگاه آزاد هستند.

منصوری با تأکید بر تلاش می‌کنیم تا بیمارستان خاتم‌الانبیاء روز‌های بهتری را نسبت به گذشته داشته باشد، ادامه داد: آنچه تاکنون مشخص است اینکه نگاه سازمان مرکزی به بیمارستان‌های هیئت عاملی متفاوت است و حمایت‌های سراسری برای این‌گونه بیمارستان‌ها در موضوع خرید تجهیزات انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته