دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1403 - 14:00

بهانه تراشی تکراری برای انتخاب سرمربی تیم امید/ لطفا حسرت 50 ساله را 54 ساله نکنید

بهانه تراشی تکراری برای انتخاب سرمربی تیم امید  لطفا حسرت 50 ساله را 54 ساله نکنید
فدراسیون فوتبال این روزها باید انتخاب سرمربی تیم امید را در دستور کار قرار بدهد تا اتفاقات 50 سال گذشته تکرار نشود.
کد خبر : 929743

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری  آنا، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک صراحتاً اعلام کرده که هیچ دخالتی در انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید وجود ندارد و فدراسیون فوتبال می‌تواند در این زمینه به طور مستقل عمل کند. تا جایی که ما می‌دانیم قبلاً هم کمیته ملی المپیک دخالتی نداشت و بیشتر نقش مشورتی را بر عهده می‌گرفت و حالا هم مناف هاشمی تاکید کرده که اگر مشورتی از آنها بخواهند در خدمت هستند و در غیر این صورت فدراسیون فوتبال خودش می‌تواند سرمربی انتخاب کند و البته مسئولیت تیم فوتبال امید را هم بپذیرد.

از صحبت‌های مجید جلالی اما بوی وقت کشی و  بهانه تراشی می‌آید. تیم امید ایران که معمولاً می‌بازد و حذف می‌شود و حتی به امثال ازبکستان و هنگ‌کنگ هم نه نمی‌گوید اما در شرایط فعلی می‌توان با انتخاب یک مربی مناسب حداقل فرصت مناسبی را در اختیار او قرار داد و بهانه‌های مختلف را از این مربی گرفت. فدراسیون معمولاً در مورد تیم امید ضعیف عمل می‌کند در حالی که ما دیدیم در بحث تیم ملی نوجوانان با حسین عبدی خوب نتیجه گرفتیم و انتخاب این مربی به عنوان سرمربی جوانان هم انتخاب درستی بود. در مورد تیم امید اما تقریباً همه کارشناسان اتفاق نظر دارند که انتخاب رضا عنایتی غلط بود و تیم ایران نتیجه هم نگرفت هرچند که با بدشانسی‌هایی هم مواجه شد.

در شرایط فعلی بهتر است مجید جلالی و مسئولان فدراسیون فوتبال به بهانه تراشی‌های خود در مورد تیم امید پایان بدهند و هرچه سریع‌تر با انتخاب یک مربی خوب و البته قرار دادن امکانات مناسب برای امیدها کاری کنند که حداقل حسرت ۵۰ ساله تبدیل به حسرت ۵۴ ساله نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته