دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بررسی ظرفیت بازار رمزارز‌ها (۱۳)؛

تحول فناوری پول دیجیتال/ داگز (ِDOGS) تا هفته آینده لیست می‌شود

تحول فناوری پول دیجیتال  داگز (ِDOGS) تا هفته آینده لیست می‌شود
یک پژوهشگر حوزه بلاکچین ضمن تایید شایعات، خبر از لیست شدن توکن داگز تا هفته آینده داد.
کد خبر : 928613

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیشرفت فناوری بلاکچین و بسط آن به مبادلات تجاری موجب شده است که فرصت های ایجاد شده توسط این تکنولوژی بحث داغ تمام محافل شود. هر چند که پیش بینی می شود که در آینده نه چندان دور مراودات روزمره مالی نیز به فناوری بلاکچین و رمز ارزها گره بخورد اما باید توجه داشت که تا به ثبات این تکنولوژی باید مراقب پیچدگی های تعامل با آن بود. چندی پیش پروژه ای به نام همستر کمبت ظهور کرد که در واقع یک روش بازاریابی بود اما استقبال بی نظیری از لحاظ مشارکت عمومی در آن به ثبت رسید. 

با وجود استقبال چشمگیر از همستر، توقع عمومی لیست شدن این توکن در صرافی ها و دریافت عایدی چشمگیر از فروش آن بود؛ اما هم اکنون شایعات حکایت از مرگ این پروژه و بی ثمر بودن آن دارد. در این شرایط پروژه دیگری به نام داگز(DOGS) نیز با پشتیبانی پیام رسان تلگرام معرفی شد که براساس مدت زمان عضویت اکانت ها در شبکه مجازی تلگرام هدیه می شد. این توکن نیز رکوردی بی نظیر در استقبال عمومی را بر جا گذاشت؛ به طوری که تا کنون بیش از شش میلیون نفر در ربات مربوط به آن ثبت نام کرده اند و هم اکنون شایعات از ثمر دادن آن با لیست شدن در صرافی ها خبر می دهند. 

عباس آشتیانی درگفت‌وگو با خبرنگار آنا، در خصوص شایعات مبتنی بر نابود شدن همستر کمبت و لیست شدن رمز ارز داگز گفت: خبر لیست شدن داگز صحت دارد و پیش بینی می‌شود طی یک هفته آینده این رمز ارز لیست خواهد شد.

کارشناس حوزه رمز ارز ادامه داد: همچنین لازم به ذکر است که تا زمان مشخص شدن کاربرد داگز نمی‌توان در مورد قیمت آن نظر داد.

نابودی پروژه همستر کمبت

داگز (ِDOGS)

پژوهشگر حوزه بلاکچین در خصوص نابودی پروژه همستر کمبت گفت: قبل از این نیز در خصوص عدم اطمینان در این توکن تذکر داده بود و از مردم خواسته بودیم که به آن صرفا به چشم سرگرمی نگاه کنند؛ هم اکنون نیز شایعات در خصوص عدم وجود برنامه برای لیست شدن این کوین منتشر شده است که تیم مدیریت نیز این شایعات را رد نکرده اند.

آشتیانی تصریح کرد: در توکن‌هایی که به منظور بازاریابی و ایجاد پایگاه اجتماعی طراحی شده اند و با مشارکت مردم تعداد کوین‌ها بالا می‌رود؛ محصول نهایی خود مردم هستند! به عنوان مثال داگز، نات کوین و همستر از این دسته توکن‌ها بودند.



وی ادامه داد: این نوع پروژه‌ها نمی توانند ما را یک شبه پولدار کنند و هدف نهایی آن‌ها تولید کاربر است. به عنوان مثال زمانی که سال هاست از خدمات گوگل بدون پرداخت حق اشتراک استفاده می‌کنیم واضح است که محصول نهایی اطلاعات ماست؛ پس هر زمان که نفع طرف مقابل از فعالیت مشخص نبود باید بدانیم که صرف کاربر بودن ما برای آن فعالیت ارزش زا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رمز ارز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته