دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

میزبانی صحنه آبی از «پایین گذر سقاخانه» اکبر رادی

میزبانی صحنه آبی از «پایین گذر سقاخانه» اکبر رادی
نمایش «پایین گذر سقاخانه» به نویسندگی زنده‌یاد اکبری رادی و کارگردانی ناصر سهرابی روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 928268

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «پایین گذر سقاخانه» یکی از آخرین نمایشنامه‌های زنده یاد اکبر رادی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ناصر سهرابی ازساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه در تماشاخانه صحنه آبی  میزبان مخاطبان است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: گذری است قدیمی که دارای سقاخانه است. طاهر آمولاخانی صاحب کبابی شمشاد، به تازگی قهرمان مسابقات کشتی شده و مدال طلا را برای محله به ارمغان آورده است. اما گویا این مدال، برای یک نفر خوشایند نیست.

در این نمایش ناصر سهرابی، حمید شاه‌آبادی، علیرضا قربانی، حسن حلیمی، محسن سبزعلی، مریم خلیفه، الناز صادقپور، سید محمد شجاعی، محمدرضا رضایی و ایلیا دهقان ایفای نقش می‌کنند. معصومه نورزاد راوی نمایش «پایین گذر سقاخانه» است.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از مجری طرح: نیره جارچیان، دستیار کارگردان: حسن حلیمی، موسیقی: مجتبی تیموری، نوازنده: بنیامین فضلی، طراح پوستر: حسن حلیمی، هماهنگی: حمید ناصر، روابط عمومی و تبلیغات: فریبا جدیدی.

علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند به صورت مجازی از طریق سایت تیوال و به صورت فیزیکی از طریق گیشه صحنه آبی، اقدام به خرید بلیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته