دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1403 - 12:26

تشکل‌های ایثارگری آزادگان ایجاد و ساماندهی می‌شوند

تشکل‌های ایثارگری آزادگان ایجاد و ساماندهی می‌شوند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان از ایجاد و راه‌اندازی تشکل‌های ایثارگری آزادگان خبر داد.
کد خبر : 927940

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت ستاد تجلیل از شهدا و ایثارگران شهرستان بوکان، مراسم الماس‌های درخشان به مناسبت گرامیداشت دلاورمردی‌های آزادگان سرافراز در سالروز ورود به میهن اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان در این مراسم ضمن تبریک این ایام و سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و ایثارگران گفت: اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی به واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان و آزادگان و جانبازان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از تمامیت ارضی خاک و وطن و کیان مملکت اسلامی خود جنگیدند.

صلاح‌الدین امیری افزود: درصدد هستیم تشکل‌های ایثارگری آزادگان را ایجاد و ساماندهی کنیم و از نظرات و پیشنهادهای جامعه ایثارگری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌مند شویم.

ماموستا ملا عباس احمدی امام جمعه شهرستان بوکان هم بیان کرد: اگر ایثار آزادگان و ایثارگران و نثار خون شهیدان نبود امنیت و آرامش موجود در کشور را شاهد نبودیم.

آزاده مصطفی نوری هم از نحوه اسارت و فعالیت انقلابی خود برای حاضرین در مراسم خاطراتی بیان کرد و در پایان مراسم از آزادگان به رسم یاد بود با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته