دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1403 - 09:22

دومین کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اردبیل روانه بازار نشر شد

دومین کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اردبیل روانه بازار نشر شد
دومین کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با عنوان «ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و نکات فنی و ایمنی کار با آنها» روانه بازار نشر شد.
کد خبر : 927361

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب با عنوان «ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و نکات فنی و ایمنی کار با آنها» به همت یوسف ساجد و نوید دانش‌فر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل منتشر و روانه بازار شد.

یوسف ساجد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این کتاب اظهار کرد: در این کتاب سعی بر این بوده تا موضوعات مورد بحث به‌صورت مفید، کاربردی و قابل‌استفاده برای مهندسین عمران، راه‌سازی، مدیران پروژه‌های عمرانی و دانشجویان رشته‌های مهندسی عمران، عمران- اجرایی، ساختمان و مهندسی راه‌سازی مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه شود.

وی درباره مباحث مطرح‌شده در کتاب ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و نکات فنی و ایمنی کار با آنها گفت: فصل اول شامل تاریخچه ماشین‌آلات، مروری بر مدیریت ماشین‌آلات، استهلاک، بیمه، ضریب بازدهی ماشین‌آلات و تورم خاک و روش‌های محاسبه آنها بوده  در فصل دوم به تقسیم‌بندی ماشین‌آلات بر اساس کاربرد آنها در عملیات راه‌سازی و ساختمانی بوده در ۹ بخش پرداخته شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: فصل سوم کتاب نیز به اصول ایمنی کارگاه و کار با ماشین‌آلات ساختمانی و راه‌سازی اشاره دارد و شامل خطرات استفاده از ماشین‌آلات، اصول ایمنی، بازرسی‌های فنی و نکات فنی و ایمنی درباره ماشین‌آلات مختلف راه‌سازی و ساختمانی و کار با آنها در کارگاه است.

ساجد عنوان کرد: کتاب «ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و نکات فنی و ایمنی کار با آنها» توسط انتشارات یاوریان و در ۵۰۰ جلد منتشر شده و بهای روی جلد آن ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بوده که از کتاب‌فروش‌های معتبر قابل تهیه است.

به گزارش آنا، کتاب نخست  یوسف ساجد با عنوان«اصول مدیریت تشکیلات کارگاهی و کنترل پروژه» نیز در سال ۱۴۰۱ منتشر و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته