دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 15:41

رسانه اسرائیلی: نظامیان‌مان را از آذربایجان فراخواندیم/ باکو: کدام نظامی؟

رسانه اسرائیلی: نظامیان‌مان را از آذربایجان فراخواندیم  باکو: کدام نظامی؟
باکو گزارش برخی رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر حضور نظامیان این رژیم در خاک جمهوری آذربایجان را تکذیب کرد.
کد خبر : 927289

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آژانس توسعه رسانه‌ای جمهوری آذربایجان امروز در اطلاعیه‌ای گزارش شبکه اسرائیلی «کان» مبنی بر حضور نظامیان این رژیم در خاک خود را تکذیب کرد.

تلویزیون اسرائیل امروز اعلام کرد که ارتش این رژیم از بیم پاسخ ایران به جنایت ترور اسماعیل هنیه در تهران، دستور داده است نظامیانش از گرجستان و جمهوری آذربایجان به فلسطین اشغالی بازگردند- خبری که از سوی «تایمز اسرائیل» هم بازنشر شد.

در اطلاعیه جمهوری آذربایجان آمده است: «اخیراً منابع رسانه‌ای برخی کشورها با استناد به منابع مشکوک، اطلاعاتی را در مورد آذربایجان منتشر می‌کنند که منعکس کننده حقیقت نیست و با هدف گمراهی افکار عمومی مخاطبان داخلی و بین‌المللی است».

دولت باکو افزود: شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» و همچنین نشریه «تلگراف» و آژانس رسانه‌ای «کان» اقدام به جعل اطلاعات کرده‌اند که با استانداردهای بین‌المللی روزنامه‌نگاری همخوانی ندارد.

این بیانیه می‌افزاید: «به اطلاع شما می‌رسانیم که هیچ نیروی نظامی هیچ کشور خارجی در خاک آذربایجان حضور ندارد و دستکاری اطلاعات بر اساس اطلاعات نادرست در این زمینه را به شدت محکوم می‌کنیم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته