دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 16:18

کنعانی: فلسطینیان داغدار، اندکی صبر سحر نزدیک است

کنعانی: فلسطینیان داغدار، اندکی صبر سحر نزدیک است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی خطاب به ملت فلسطین نوشت: پیروزی در این نبرد نابرابر، از آنِ ملت اصیل، تاریخی و ریشه‌دار ‎فلسطین است.
کد خبر : 927084

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: ‏کشتار دسته جمعی و هولناک فلسطینیان در هر مکان و زمان، ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و چهره حقیقی حامیان ضدبشری این رژیم سفّاک و دروغ بودن شعارهای حقوق بشری آمریکا و برخی مدعیان اروپایی را به همه جهانیان نشان داد. 

کنعانی افزود: البته برغم این جنایات و قتل‌عام فجیع فلسطینیان، شکست‌های راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان وقوع عملیات طوفان‌ الاقصی تاکنون، هرگز جبران نخواهد شد. 

وی ادامه داد: افزایش درّندگی رژیم صهیونیستی که با حمايت مستقیم و همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی صورت می‌گیرد، نشانه‌های وحشت این رژیم جعلی از خطر فروپاشی و اضمحلال است. فضای تنفسی رژیم اسرائیل در منطقه و جهان روز به روز تنگتر، خشم جهانی از این رژیم گسترده‌تر، ناامیدی در جامعه و نخبگان رژیم اسرائیل عمیقتر و ترس از آینده تیره و تاریک رژیم و ساکنان اشغالگر آن بیشتر می‌شود. 

کنعانی در نهایت تأکید کرد: پیروزی در این نبرد نابرابر، از آنِ ملت اصیل، تاریخی و ریشه‌دار ‎فلسطين است. به ملت رنجدیده، داغدار اما مقاوم و صبور فلسطین باید گفت؛ اندکی صبر، سحر نزدیک است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته