دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 15:59

لزوم برندسازی واحد‌های دانشگاهی کوشا و تلاشگر

لزوم برندسازی واحد‌های دانشگاهی کوشا و تلاشگر
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر تلاش‌ها و کوشش‌ها در واحد‌های دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد باشد به نتایج خوب و ارزشمندی منجر می‌شود باید این تجربیات به سایر واحد‌ها منتقل و برندسازی صورت پذیرد.
کد خبر : 927075

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌های علمی ارزشمند فراوانی دارد و باید بتوانیم از دانش و توانایی آنان به بهترین نحو در بهبود بیش‌ازپیش شرایط این دانشگاه و توسعه کشور استفاده کنیم.

وی افزود: در سایه مشارکت جمعی می‌توانیم مشکلات و مسائل را حل کنیم. اگر تلاش‌ها و کوشش‌ها در واحد‌های دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد باشد به نتایج خوب و ارزشمندی منجر می‌شود این تجربیات به سایر واحد‌ها منتقل و برندسازی صورت پذیرد.

روح الله امیری‌دلوئی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز به ارائه گزارشی از شرایط این واحد دانشگاهی و چگونگی گذر این واحد از شرایط دشوار زیان دهی با کمک مسئولان سازمان، استان و همکاری کارکنان پرداخت.

تحول به معنای واقعی در دانشگاه آزاد گناباد

احمد ناطق گلستان، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی استان خراسان‌رضوی نیز بیان کرد: با توجه به شرایط ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد از سال ۱۳۹۹ بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی سازمان این واحد دانشگاهی مورد حمایت و توجه ویژه قرار گرفت و امروز شاهد تحول به معنای واقعی در این واحد دانشگاهی هستیم.

محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز گفت: سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی، حمایت‌های استان و مسئولان شهرستان به‌ویژه فرماندار، موجب برون‌رفت از شرایط دشوار و تحول و توسعه این واحد دانشگاهی شد.

نیروگاه خورشیدی واحد گناباد با جدیت پیگیری شود

فرماندار شهرستان گناباد نیز با بیان نقش دانشگاه‌ها در حل مسائل و مشکلات جامعه و صنعت ابراز امیدواری کرد که با توجه به امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد و وجود نیروی متخصص، بحث نیروگاه خورشیدی این دانشگاه با جدیت بیشتر پیگیری شود.

رضا نصیری اضافه کرد: با توجه به افتتاح فرودگاه گناباد با همکاری دانشگاه‌های بزرگ کشور در رشته خلبانی بتوانیم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد، اقدامات مؤثری انجام دهیم.

به گزارش آنا، اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در راستای توسعه بیش‌ازپیش این واحد دانشگاهی پرداختند و در ادامه و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای آرمیده در واحد گناباد، سروری‌مجد و همراهان از امکانات و فضا‌های واحد گناباد، بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته