دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 10:14

سروری‌مجد: ارتباط مستقیم مسئولان با دانشجویان بستر تعامل دانشگاه و جامعه است

سروری‌مجد: ارتباط مستقیم مسئولان با دانشجویان بستر تعامل دانشگاه و جامعه است
قائم‌ مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط مستقیم مسئولان با دانشجویان را بستر تعامل بیش از پیش دانشگاه و جامعه برشمرد.
کد خبر : 926719

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل و دومین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور علی سروری‌مجد قائم‌ مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معین کمیسیون دائمی استان سیستان و بلوچستان در واحد خاش برگزار شد.

قائم‌ مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس شاخه سیاسی حماس به ملت مجاهد و شهید پرور فلسطین و ایران اسلامی و با آرزوی نابودی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی اظهار کرد: حضور در واحد‌های کوچک استان سیستان و بلوچستان فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر با مسائل، خرده‌فرهنگ‌ها و توانمندی‌های منطقه بوده و می‌تواند مسیر را برای مرتفع کردن مشکلات و ارائه راهکار‌های مطلوب و عملیاتی هموارتر کند.

سروری‌مجد، ارتباط مستقیم مسئولان با دانشجویان را بستر تعامل بیش از پیش دانشگاه و جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: آشنایی با علاقه‌مندی‌ها و دیدگاه دانشجویان پیرامون مسائل مربوط به رشته‌های تحصیلی، بسترساز برنامه‌ریزی مناسب برای راه‌اندازی و تأسیس رشته و تربیت نیروی متخصص و متعهد خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم سفر به واحد‌های تابعه منتج به توسعه و پیشرفت منطقه شود، عنوان کرد: هدایت و راهنمایی مشتاقان به تحصیل و داوطلبان، برای انتخاب و تحصیل در رشته مورد نیاز آینده جامعه، رسالت دانشگاه است.

به گزارش آنا، در چهل و دومین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برنامه‌های تدوین شده در حوزه‌های مختلف بودجه، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در حاشیه این جلسه سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با مولوی حافظ شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش دیدار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته