دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
براساس ارزیابی‌ها صورت گرفته؛

مرکز رشد دانشگاه آزاد زاهدان موفق به اخذ سطح یک کشور شد

مرکز رشد دانشگاه آزاد زاهدان موفق به اخذ سطح یک کشور شد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از کسب رتبه سطح یک مرکز رشد این دانشگاه در کشور خبر داد.
کد خبر : 916698

حمیدرضا گنجعلی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن قدردانی از حمایت‌های کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، گفت: تلاش‌های مستمر و کارآمد همکاران در مرکز رشد منتج به کسب موفقیت‌های بسیاری در این حوزه بود.

وی افزود: ارزیابی مراکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت سالانه بوده که براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد مرکز رشد واحد زاهدان در سال ۱۴۰۲، این مرکز از اول فروردین ۱۴۰۳ به مدت یک سال موفق به کسب رتبه سطح یک شد.

مرکز رشد دانشگاه آزاد زاهدان موفق به اخذ سطح یک کشور شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۸ عضو هیئت علمی، ۳۲ دانشجو و ۴۰ نفر دیگر افراد مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان است، خاطرنشان کرد: در سال جدید این مرکز موفق به جذب ۱۵ دانشجو در طرح پویش براساس فرآیند مصاحبه و ارزیابی علمی و پژوهشی شده است.

گنجعلی ضمن قدردانی از تلاش و همت همکاران در حوزه پژوهش و فناوری به‌خصوص مرکز رشد واحد زاهدان به اهتمام بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای تحقق اهداف متعالی سند تحول و توسعه دانشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته