دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 09:35
واکنش پاکدل عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به برخی شائبه ها:

احساس کردم نیازی نیست به پاریس بروم/ حتما خود سخنگوی کمیته در مورد مسائل توضیح می دهد

احساس کردم نیازی نیست به پاریس بروم  حتما خود سخنگوی کمیته در مورد مسائل توضیح می دهد
رئیس فدراسیون هندبال گفت: به دلیل داشتن دغدغه هایی به پاریس نرفتم و حس کردم به حضور بنده در آنجا نیازی نیست.
کد خبر : 926791

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی چند روز گذشته اخباری به گوش رسیده مبنی بر حضور برخی از مسئولان بی ربط و بدون مسئولیت در المپیک پاریس  که حتی فدراسیون آنها در المپیک کسب سهمیه نکرده است. این مسئولان نه تنها در پاریس نماندند بلکه حین برگزاری بازی‌ها، قید المپیک را زده اند و به تور تفریحی اروپاگردی از جمله کشور آلمان رفته‌اند.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال از اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک است. پاکدل با اینکه می توانست به این سفر برود، از آن صرف نظر کرد و ترجیح داد در کشور بماند و مسائل فدارسیون هندبال را سر و سامان ببخشد.

علیرضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درخصوص این موضوع اظهار کرد:  قطعا کمیته ملی المپیک بعد از مسابقات توضیحات لازم را می دهد. از این موارد که برخی به آلمان سفر کرده اند اطلاعی ندارم و نمی توانم اظهار نظر کنم. این موارد فقط مربوط به این دوره نیست و در ادوار گذشته نیز شاهد چنین اتفاقاتی بوده ایم. حضور برخی از اعضای هیئت اجرایی شاید به این دلیل بوده که برخی تصمیم گیری ها در این هیئت انجام می شود. حضور آنها در چنین مسابقاتی با این سطح می تواند به تصمیم گیری های آینده کمک کند. برخی جاها باید هزینه ها را مدیریت کرد. ان شالله بعد از المپیک سخنگو و رئیس کمیته ملی المپیک توضیحات لازم را خواهند داد. بنده خیلی در جریان این موارد نیستم و تنها امیدوار هستم ورزش کشورمان در مسیر خوبی قدم بردارد.

وی درباره دلیل نرفتن خود به المپیک پاریس تصریح کرد: خدا راشکر کاروان کشورمان این روز ها نتایج خوبی کسب کرده است. بنده هم به دلیل مشغله های فدراسیون و داشتن دغدغه هایی مانند میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در شیراز به پاریس نرفتم و حس کردم به حضور بنده در آنجا نیازی نیست. برای میزبانی این مسابقات نیز مشکلی که پیش آمد این بود که برخی تیم ها اعلام کردند ما به ایران نمی آییم و من نیز ماندم تا این موارد را پیگیری کنم. ما سرباز ورزش هستیم و تا آنجایی که توانسته ایم به ورزش کشور کمک کرده ایم و از این به بعد نیز کمک خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته