دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1403 - 11:27

کنعانی از بی‌عملی کشور‌های اسلامی در دفاع از فلسطین انتقاد کرد

کنعانی از بی‌عملی کشور‌های اسلامی در دفاع از فلسطین انتقاد کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد چنانچه دولت‌های مسلمان به وظیفه خود در حمایت از فلسطین عمل می‌کردند، شاهد سلاخی شدن مردم غزه به دست رژیم صهیونیستی نبودیم.
کد خبر : 926608

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به خبر عدم دعوت شهر «ناگازاکی» ژاپن از سفیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در سالگرد بمباران اتمی این شهر و در نتیجه تحریم این مراسم از سوی سفرای آمریکا، گروه هفت و برخی کشورهای غربی واکنش نشان داد.

در همین ارتباط، وی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: اگر دولت‌های اسلامی و ملت‌های مسلمان نیز براساس وظیفه اسلامی، انسانی و قانونی خود دست در دست هم از ملت مظلوم فلسطین و ساکنان بی‌دفاع غزه به طور عملی حمایت می‌کردند، شهروندان و کودکان و زنان فلسطینی به دست قبیله آدم کُشان سلّاخی نمی‌شدند.

ناگفته نماند که پیشتر هم سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به این موضوع گفته بود: جنایات جنگی و ⁧‫نسل‌کُشی‬⁩ رژیم صهیونیستی در نوار ⁧‫غزه‬⁩ با بمب‌های ممنوعه اهدایی و حمایت نامحدود و بدون قیدوشرط دولت آمریکا، کمتر از رسوایی حمله اتمی ۷۹ سال گذشته ایالات متحده به هیروشیما و ناگازاکی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته