دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1403 - 16:12
سردار کارگر اعلام کرد؛

افزایش تولید آثار مرتبط با دفاع مقدس در فضای مجازی/ دفاع مقدس فصل باافتخار برای ملت ایران است

افزایش تولید آثار مرتبط با دفاع مقدس در فضای مجازی  دفاع مقدس فصل باافتخار برای ملت ایران است
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اعلام افزایش تولید آثار مرتبط با دفاع مقدس در فضای مجازی عنوان کرد: دفاع مقدس فصل باافتخار برای ملت ایران است.
کد خبر : 926245

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت با حضور مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مسئولان استان خراسان‌رضوی و فعالان بسیجی و فضای مجازی از ۳۱ استان کشور در مشهد مقدس برگزار و با معرفی برگزیدگان از آنان تقدیر شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس آورده است: دفاع مقدس یک فصل با افتخار برای ملت ایران بوده، هشت سال دفاع مقدس نشان‌دهنده ایثار، فداکاری و ولایتمداری مردم ایران است که با رهبری امام خمینی(ره) با شجاعت مقابل دشمن بعثی و سلطه جهانی ایستادند، آنها با پیروی از امام حسین علیه‌السلام به دفاع از میهن پرداختند و نقشه‌های تجاوزگرانه دشمنان را ناکام گذاشتند.

سردار بهمن کارگر در بخش دیگری از پیام خود بیان کرده است: باید از تمام امکانات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به‌خصوص فضای مجازی استفاده کنیم تا نام و راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس فراموش نشود.

در این پیام تأکید شده است: باید صدای مردم غزه و مقاومت آنان را در برابر رسانه‌های امپراتوری‌های ظالم حفظ کنیم و این صدا نماد عزت و افتخار است و می‌تواند به فلاح و رستگاری انسان‌ها کمک کند.

در پیام سردار کارگر اضافه شده است: تولید آثار مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در حال افزایش بوده و حضور فعال جوانان متعهد و انقلابی نشان‌دهنده علاقه آنها به حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

در پیام رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان شده است: این جوانان با قلم و رسانه خود جلوه‌های ایثار، ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارند و این روند با وجود برخی غفلت‌ها و مشکلات، امیدبخش و تأثیرگذار است.

به گزارش آنا؛ در اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت برگزیدگان در بخش‌های مختلف معرفی و با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند، این بخش‌ها شامل پویانمایی، نرم‌افزار، بخش صوتی و تصویری، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و نرم‌افزار بازی بودند.

علی موجودی عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت موفق به کسب رتبه برتر بخش پایگاه اطلاع‌رسانی عمومی شد.

برخی از مقام‌های کسب شده توسط علی موجودی را می‌توان شامل مقام برتر کشوری در حوزه شعر آیینی، نخستین همایش ملی آئین‌های عاشورایی ـ استان تهران، کسب مقام نخست رسانه‌های ایثار و شهادت بین یک‌هزار و ۷۰۰ رسانه کشور، دومین همایش جبهه مجازی - استان تهران، کسب مقام برگزیده داستان کوتاه جشنواره آسمانی‌ها ـ بسیج هنرمندان شهرستان دزفول، کسب مقام دوم حوزه شعر در بیست و دومین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی استادان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی، کسب مقام برگزیده هشتمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف ـ خوزستان، کسب مقام اول کشوری، پنجمین جشنواره سراسری ققنوس، کسب مقام برگزیده سوگواره ملی شعر عاشورایی طوفان طف ویژه استادان دانشگاه‌های سراسر کشور و چهره برتر سال هنر انقلاب اسلامی استان خوزستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته