دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 09:03
ناطق گلستان اعلام کرد؛

آغاز فعالیت قرارگاه «گفتمان‌سازی مؤلفه‌های دولت انقلابی»/ خدمات شهید جمهور تبیین می‌شود

آغاز فعالیت قرارگاه «گفتمان‌سازی مؤلفه‌های دولت انقلابی»  خدمات شهید جمهور تبیین می‌شود
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی از آغاز فعالیت قرارگاه «گفتمان‌سازی مؤلفه‌های دولت انقلابی» در این دانشگاه با رویکرد تبیین خدمات سه‌ساله شهید رئیسی خبر داد.
کد خبر : 913395

احمد ناطق گلستان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تسلیت شهادت رئیس جمهور عزیز و مردمی، ذخیره «مغتنم» و چهره خستگی‌ناپذیر نظام جمهوری اسلامی و جمعی از همراهان در سانحه بالگرد اظهار کرد: خدمات گسترده و مخلصانه رئیس جمهور شهید، اثرات و برکات خود را داشته و در ادامه مسیر نیز خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شایسته است در شرایط فعلی، جامعه نخبگانی، استادان حوزه فرهنگی دانشگاه در راستای رسالت علمی و تبیینی خود گام برداشته و با الگوپذیری از رفتار مخلصانه، مؤمنانه و جهت‌گیری‌های انقلابی و اخلاقی شهید رئیسی دنبال تبیین و گفتمان‌سازی مؤلفه‌های دولت انقلابی باشند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه این تبیین می‌تواند راه را برای انتخاب و روی کار آمدن دولت کارآمد و در طراز انقلاب اسلامی هموار کند، افزود: بدون تردید با این روش در مسیر و امتداد راه شهدای خدمت قرار خواهیم گرفت.

ناطق گلستان بیان کرد: با هدف تسهیل در امر انتخاب دقیق، عالمانه و تبیین دستاورد‌های سه ساله شهید جمهور، قرارگاه گفتمان‌سازی مؤلفه‌های دولت انقلابی با رویکرد تبیین خدمات سه ساله شهید رئیسی به پیشنهاد اداره‌کل فرهنگی ـ اجتماعی استان خراسان‌رضوی تشکیل شد.

وی از حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی و حوزه روابط‌عمومی‌های واحد‌ها و مراکز به‌دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت و یادبود در قالب‌های مختلف تعزیه، سوگواری، پوشش خبری و تصویری مناسب قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته