دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 14:57

لزوم ایجاد کانون‌های دانشجویی مرتبط با برنامه‌های بنیاد شهید

لزوم ایجاد کانون‌های دانشجویی مرتبط با برنامه‌های بنیاد شهید
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، خواستار ایجاد کانون‌های دانشجویی با هدف مشارکت دانشجویان در حوزه ارتباط با برنامه‌های بنیاد شهید شد.
کد خبر : 926004

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در نشست مشترک با محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که به همت دفتر ستاد شاهد و ایثارگر واحد بندرعباس برگزار شد، با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه (رئیس دفتر جنبش حماس) و محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی اظهار کرد: خواستار پاسخ کوبنده و دندان‌شکن در زمان و مکان مناسب علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

وی، حضور دانشگاه آزاد اسلامی در کشور را از برکات نظام انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: خدمات مؤثر و سازنده دانشگاه آزاد اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با قدردانی از همکاری و تعامل دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: میزان رضایتمندی دانشجویان شاهد و ایثارگر بیانگر خدمات قابل احترام دانشگاه آزاد است که با سعه‌ صدر پیشگام در انجام خدمات علمی و آموزشی است.

ناوکی، خواستار ایجاد کانون‌های دانشجویی با هدف مشارکت دانشجویان در حوزه ارتباط با برنامه‌های بنیاد شهید شد و عنوان کرد: برگزاری نشست‌های دانشجویی درراستای ارائه راهکار راهبردی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی دانشجویی با همکاری دانشجویان زیرپوشش این ارگان ازجمله مزایای تشکیل کانون‌های دانشجویی است.

وی، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار بین جوانان را رسالت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی نامید و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام دانشحویان اردو‌های مناطق جنگی و سایر برنامه‌های فرهنگی که همه‌ساله در دانشگاه انجام شده، از این پس هم با مشارکت دانشجویان شاهد باید در دانشگاه انجام می‌شود.

مریم کناری‌زاده مسئول دفتر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم با تشریح برنامه‌های این دفتر برای فرزندان شاهد و ایثارگر، گزارشی از عملکرد این دفتر در راستای دادن خدمات بهتر و کارسازتر به این دانشجویان ارائه کرد.

این نشست درراستای تسهیل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و چگونگی تعامل بهتر و بیشتر دانشجویان زیرپوشش این نهاد انجام گرفت و مقرر شد هر دو نهاد در حوزه تعهدات خود به یکدیگر، همکاری و تعامل خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته