دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 14:46

تشکیلات علمی فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر راه‌اندازی شود

تشکیلات علمی فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر راه‌اندازی شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به توانمندی دانشجویان شاهد و ایثارگر پیشنهاد کرد که در راستای مشارکت دادن این دانشجویان و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت تشکیلات علمی و فرهنگی با حضور آنان در دانشگاه راه‌اندازی شود.
کد خبر : 925998

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان که به همت دفتر ستاد شاهد و ایثارگر واحد بندرعباس برگزار شد، گفت: وظیفه داریم خدمات در خور شأن و رضایتبخش به این عزیزان ارائه دهیم.

وی، حضور خانواده شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی را منشأ خیر و برکت دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن بین جوانان از برکات حضور فرزندان و خانواده‌های شهدا در جمع دانشگاهیان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، خواستار برگزاری جلسات مستمر با هدف ایجاد تعامل و هموار کردن شرایط مناسب برای تداوم تحصیل دانشجویان شاهد در دانشگاه شد و عنوان کرد: هیچ دانشجویی نباید به‌دلیل عدم همکاری طرفین از تحصیل بازمانده یا خلیلی در تحصیل این دانشجو ایجاد شود.

رنجبر با تبیین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان گفت: ارائه خدمات با کیفیت و راه‌اندازی رشته‌های متناسب با نیاز استان هرمزگان موجب شده تا شاهد حضور پرشور داوطلبان در این دانشگاه باشیم.

وی متذکر شد: امروز بیش از ۱۳۰ هزار نفر از دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان فارغ‌التحصیل شده‌اند، ادامه داد: بررسی‌ها نشان داده ۷۰ درصد کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دانش‌آموخته‌ دانشگاه آزاد هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهریه دانشجو و درآمد‌های غیرشهریه‌ای تنها منابع مالی این دانشگاه در کشور هستند و هیچ بودجه‌ دولتی به این دانشگاه تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته