دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1403 - 12:00
آصفری در گفت‌وگو با آنا:

خون‌خواهی شهید هنیه ضروری است/ به مسئله نفوذ رسیدگی شود

خون‌خواهی شهید هنیه ضروری است  به مسئله نفوذ رسیدگی شود
نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم گفت: خون‌خواهی شهید هنیه باید در دستور کار قرار داشته باشد و پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی داده شود تا از یاد‌ها نرود.
کد خبر : 925520

«محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره ترور شهید هنیه در تهران، اظهار کرد: عوامل نفوذی در این ترور دست داشتند و این مسئله نشان از فعال بودن عوامل نفوذی در کشور دارد؛ بنابراین باید نسبت به اقدامات جاسوسی که در کشور و جبهه مقاومت انجام می‌شوند، غفلت نکنیم.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی و حامیانش توان رویارویی با جبهه مقاومت را ندارند، گفت: به همین دلیل آنها به سمت اقدامات تروریستی و جاسوسی روی آورده‌اند و اگر در لبنان و فلسطین یا در ایران و عراق دست به ترور می‌زنند، همگی نشان از ضعف رژیم صهیونیستی در میدان نبرد دارد و فکر می‌کنند با به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت می‌توانند گسست یا اختلافی در این جبهه ایجاد کنند ولی مطمئناً این‌گونه شهادت‌ها و ترور‌ها نه‌تن‌ها منجر به گسست و تشدید اختلافات نخواهد شد؛ بلکه تقویت و مستحکم‌تر شدن این جبهه را رقم می‌زند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس یازدهم بیان کرد: البته از دستگاه‌های امنیتی انتظار می‌رود تلاش‌های گسترده و بیشتری انجام دهند و عوامل نفوذی که وجود دارند را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند. ازآنجاکه دشمن توان جنگ مستقیم ندارد، از طریق نفوذی‌ها و جاسوسانش درصدد خرابکاری و ضربه زدن به محور مقاومت و ایران است.

آصفری با انتقاد از سکوت برخی کشور‌های عربی و مسلمان منطقه نسبت به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: سکوت این کشور‌ها اگر ادامه یابد، قطعاً آتش فتنه رژیم صهیونیستی دامن آنها را خواهد گرفت. از کشور‌های مسلمان و سازمان همکاری‌های اسلامی و اتحادیه عرب انتظار می‌رود نسبت به جنایت‌ها و اقدامات تروریستی اسرائیل سکوت نکنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر لازم است کشور‌های مسلمان مناسبات اقتصادی و سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق درآورند و انزجار خودشان را از این رژیم نشان دهند. باید پذیرفت رژیم اشغالگر قدس درصدد ایجاد آشوب در منطقه و ناامن‌سازی بیشتر خاورمیانه است تا از این طریق به اهداف خود دست یابد. مسئله غزه و فلسطین برای صهیونیست‌ها یک بهانه است بلکه آنها به دنبال تحقق رؤیای نیل تا فرات هستند و باید کشور‌های مسلمان این را به‌خوبی بدانند.

نماینده مجلس یازدهم تأکید کرد: اگر طوفان‌الاقصی و مقاومت مردم فلسطین نبود، قطعاً رژیم صهیونیستی رؤیای شوم خود را محقق می‌کرد و به سراغ کشور‌های دیگر می‌رفت ولی مقاومت ۷۰ ساله ملت فلسطین و به‌طورکلی محور مقاومت اجازه برآورده شدن آرزوی بزرگ اسرائیل را نداده است.

آصفری گفت: خون‌خواهی شهید هنیه باید در دستور کار قرار داشته باشد و پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی داده شود تا از یاد‌ها نرود ولی هم‌زمان باید به مسئله نفوذ در منطقه و کشور هم رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته