دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1403 - 09:39

«کنگره اربعین» محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد ایلام

«کنگره اربعین» محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد ایلام
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: با توجه به نزدیکی کنگره اربعین و محور قرارگرفتن استان ایلام و مرز مهران در ایام اربعین فعالیت‌های این دانشگاه با محور اربعین خواهد بود.
کد خبر : 925486

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تشریح اقدامات این دانشگاه در ایام اربعین اظهار کرد: به برکت اربعین و توجه دکتر طهرانچی بعد از سال‌ها ساختمان متروکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهران در این شهر به‌عنوان هتل با امکانات استاندارد دارای ۲۶ سوئیت، رستوران، پارکینگ و... آماده بهره‌برداری بوده و این نقطه عطفی در تاریخ این شهر خواهد بود؛ چراکه در مهران سالانه بیش از ۱۰ میلیون نفر تردد صورت می‌گیرد و هیچ مهمان‌پذیر و هتل  فراهم نشده؛ برای نخستین بار این واحد دانشگاهی پیشگام شد و این مهم را به نتیجه رساند.

وی افزود: محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در ایام اربعین ایجاد موکب برای پذیرایی و فعالیت‌های فرهنگی، فراهم کردن امکانات پذیرایی، پارکینگ و اسکان برای همکاران در حد توان خواهد بود. دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی کشور در حوزه حل مسئله در استان‌ها با محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امروز میدان‌دار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: یکی دیگر از کار‌های ماندگار این دانشگاه برگزاری جشنواره امامت و مهدویت در استان با محور داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی ویژه اربعین با عنوان رایحه حسینی بوده که این مهم باعث ثبت و ضبط بخشی از حضور مردم در ایام اربعین می‌شود و مورد استقبال مردم و مسئولان استانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته