دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1403 - 10:05
المپیک پاریس| به روز رسانی

رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی: خوشحالم دختران و پسران ایران هر روز بهتر و بهتر می‌شوند

رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی: خوشحالم دختران و پسران ایران هر روز بهتر و بهتر می‌شوند
نشست مشترک مسئولان فدراسیون جهانی تیراندازی با فدراسیون ایران در پاریس برگزار شد.
کد خبر : 925473

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حاشیه رقابت های تیراندازی در المپیک پاریس نشست مشترک مسئولان فدراسیون جهانی تیراندازی و فدراسیون ایران برگزار شد.

در این دیدار عباس محمدی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی ایران با لوچیانو روسی، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی پیرامون موضوعات مربوط به توسعه رشته تیراندازی در ایران گفت وگو کردند.

در ابتدا عباس محمدی اظهار داشت: بابت برگزاری این دیدار از شما تشکر می‌کنم. در ابتدا سلام رئیس فدراسیون تیراندازی ایران را به شما اعلام می‌کنم. امیدوارم از حمایت‌های شما استفاده کنیم و فرهنگ تیراندازی را بیش از گذشته در ایران گسترش دهیم. ایران استعدادهای زیادی مانند محمد بیرانوند دارد که تلاش می‌کنیم در دوران فعالیت خود آنها را شناسایی و به دنبال معرفی کنیم.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان عنوان داشت: قطعا در بالا بردن سطح مربیان خود به کمک شما نیاز داریم. تیراندازی ایران این ظرفیت را دارد که جهش داشته باشد و در المپیک بعدی خبرهای خوبی از ایران می‌شنوید.

لوچیانو روسی، نیر ضمن تاکید بر علاقه به فرهنگ و مردم ایران گفت: خوشحالم دختران و پسران ایران هر روز بهتر و بهتر می‌شوند. در بازدید توماس باخ از مسابقات تیراندازی وی خیلی خوشحال شد که بیرانوند با وجود سن کمی که دارد و ۱۶ سال، توانسته در اهداف پروازی به المپیک برسد.

وی اضافه کرد: ما هم آماده هستیم به ایران کمک کنیم. اگر لازم است آکادمی ایجاد کنید تا جوانانی مثل بیرانوند شناسایی کنید.من کاملا آماده هستم کمک کنم دختران و پسران جوان ایران خود را نشان بدهند و هر کاری لازم است و کمکی بتوانم انجام می‌دهم.  داماد من ایرانی است و من ایران را خیلی دوست دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته