دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1403 - 12:14
المپیک پاریس

رستمیان به فینال رسید/ پایان کار مجلل با رتبه بیست و یکمی،فصیحی حذف شد

رستمیان به فینال رسید  پایان کار مجلل با رتبه بیست و یکمی،فصیحی حذف شد
بانوی تیراندازی کشورمان توانست به فینال المپیک راه پیدا کند.
کد خبر : 925411

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روز هفتم رقابت های المپیک امروز ورزشکاران ایران در رشته های قایقرانی، تیراندازی و دوومیدانی به میدان رفتند. 

قایقرانی

فاطمه مجلل در فینال D مسابقات روئینگ بازی‌های المپیک پاریس امروز جمعه به آب زد. روئینگ‌سوار کشورمان در مصاف با قایقرانانی از فیلیپین، پاراگوئه، ترکیه، پرو و ویتنام در رده سوم قرار گرفت. وی زمان ۷:۴۶.۰۸ را در این مرحله ثبت کرد و در نهایت بیست و یکم شد و به کار خود در المپیک پایان داد.

تیراندازی

امروز هانیه رستمیان ملی‌پوش کشورمان در ماده تپانچه 25 متر با حریفانش رقابت کرد.در این رقابت 40 تیرانداز شرکت‌کننده ابتدا در بخش دقت مسابقه دادند که هانیه رستمیان در این بخش امتیاز 292 کسب کرد و در رده ششم ایستاد.

در پایان  دور مقدماتی تپانچه ۲۵ متر در المپیک پاریس و در مجموع دو بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان با ثبت امتیاز ۵۸۸در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.

رستمیان فردا (شنبه)، ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران در مرحله فینال رقابت خود را برگزار خواهد کرد.

دوومیدانی

فرزانه فصیحی با ثبت رکورد ۱۱ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه در مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر رقابت‌های المپیک از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و به کار خود پایان داد. 
فرزانه فصیحی که دومین المپیک خود را تجربه می‌کرد، در مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر رقابت های المپیک در گروه پنج و در خط هشت به مصاف رقبایش رفت و به عنوان نفر هفتم از خط پایان گذشت. 
رقابت‌های مقدماتی ۱۰۰ متر زنان در هشت گروه با حضور ۷۲ دونده برگزار شد که در پایان ۲۷ دونده به نیمه نهایی رسیدند، به این ترتیب که سه نفر برتر هر گروه در کنار ۳ دونده‌ای که در مجموع گروه‌ها بهترین رکورد را ثبت کردند، از مرحله مقدماتی بالا رفتند. 
فرزانه فصیحی در این رقابت به مصاف دوندگانی از انگلستان، لهستان، اکوادور، نیجریه، گواتمالا، سوییس، گینه نو و برزیل رفت. 
دوندگانی از لهستان، انگلستان ‌ و نیجریه از این مرحله صعود کردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته