دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1403 - 16:35

کنعانی: دور نیست که رژیم یاغی اسرائیل طوفان خشم ملت‌های عدالت‌خواه جهان را درو کند

کنعانی: دور نیست که رژیم یاغی اسرائیل طوفان خشم ملت‌های عدالت‌خواه جهان را درو کند
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان هشدار داد که رژیم صهیونیستی با استمرار جنایت‌های خود، بذر آتش خشم و کینه را در قلب ملت‌های فلسطین، منطقه و جهان می‌کارد.
کد خبر : 925436

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی تداوم جنایات‌ صهیونیست‌ها در غزه و اقدامات تروریستی اخیر این رژیم از جمله ترور «اسماعیل هنیه» رئیس فقید دفتر سیاسی حماس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با استمرار جنایات جنگی و نسل‌کُشی در ‎فلسطین و مبادرت به نقض فاحش حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشورها و توسعه تروریسم در سطح منطقه و جهان و تهدید صلح، ثبات و امنیت بین‌المللی، بذر آتش خشم و کینه را در قلب ملت‌های فلسطین، منطقه و جهان می‌کارد.

وی افزود: چندان دور نیست که رژیم یاغی و نژادپرست اسرائیل، طوفان‌های خشم و آتش ملت‌ها و دولت‌های عدالتخواه جهان را درو خواهد کرد.

کنعانی همچنین به آیه ۸۲ سوره توبه «از اين پس كم بخندند و به جزاى آنچه به دست مى‌آوردند، بسيار بگريند.» اشاره کرده است.

رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه دهم مرداد ماه اقدام به ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان ایران در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان کرد- اقدامی که از سوی بسیاری از کشورها محکوم شد و ایران هم اعلام کرد که پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده‌ای به این رژیم خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته