دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1403 - 20:04

شیخ نعیم قاسم: پاسخ به جنایات اسرائیل هیچ ارتباطی به رخدادهای غزه ندارد

شیخ نعیم قاسم: پاسخ به جنایات اسرائیل هیچ ارتباطی به رخدادهای غزه ندارد
معاون دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور رهبران مقاومت، کماکان به قوت خود باقی‌ است و هیچ ارتباطی به رخداد‌های غزه نخواهد داشت.
کد خبر : 927890

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شیخ «نعیم قاسم» معاون «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، بعد از ظهر امروز جمعه تاکید کرد که سفر «آموس هوکشتاین» فرستاده ویژه آمریکا به لبنان، نمایشی است و هیچ سودی ندارد.

قاسم به شبکه خبری المنار گفت: «هدف از سفر این است که گفته شود آمریکا دست به کار شده، ولی در واقع هیچ پیشنهاد معینی از سوی آمریکا مطرح نشده است. آنان، تحرکاتی انجام می‌دهند، اما در خلأ»

معاون نصرالله خاطر نشان کرد: پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» و «فؤاد شکر» کماکان به قوت خود باقیست و هیچ ارتباطی به رخداد‌های غزه نخواهد داشت.

وی همچنین گفت که برای این پاسخ، نقشه‌هایی طراحی شده است، ولی اینکه کی و چگونه صورت خواهد گرفت، بنا بر تشخیص فرماندهان است.

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن هم امروز در خصوص پاسخ محور مقاومت به رژیم صهیونیستی تأکید کرد: تصمیم پاسخ به رژیم قطعی است؛ پاسخ به دشمن در راه است و هیچ عقب‌نشینی در خصوص آن وجود ندارد. ما این حمله را پایبندی ایمانی، انسانی و اخلاقی می‌دانیم.

 

سید حسن سید رحمانی

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب