دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1403 - 10:04

انتظاری: پرسپولیس یار می‌خواهد نه بار/گلایه به درویش وارد است اما بیرانوند به احساسات هواداران لطمه زد

انتظاری: پرسپولیس یار می‌خواهد نه بار گلایه به درویش وارد است اما بیرانوند به احساسات هواداران لطمه زد
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به مهره‌هایی دارد که جای خالی نفرات جدا شده حس نشود.
کد خبر : 925038

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه رونده آماده سازی پرسپولیس را برای فصل جدید قابل قبول می‌داند، اظهار کرد: گاریدو به عنوان سرمربی جدید کار خود را آغاز کرده ولی نباید به کارنامه او در گذشته توجه خاصی کرد، چون قابلیت مربیان در هر تیمی متفاوت است. او شناختی از فوتبال ما ندارد و متعاقباً ما هم شناختی از توانایی‌های فنی او نداریم.

نفراتی جذب شوند که یار باشند نه بار

وی ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن با تیم جدا شدند و تا اینجا فرشاد احمدزاده، علی علی پور و ایوب العملود به تیم اضافه شدند. اگر میلاد سرلک هم برگردد شرایط بهتر می‌شود. امیدوارم دروازه‌بان خارجی که مدنظر سرمربی است هم زودتر جذب شود تا تیم در این پست مهم هم بازیکن مطمئنی داشته باشد. پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی در لیگ برتر کسب کرده و وقت آن رسیده تا در آسیا مدعی قهرمانی شود. لیگ نخبگان سخت‌تر از لیگ قهرمانان است و تیم باید به بهترین شکل تقویت شود. نفراتی در تیم باشند که بتوانند در بازی‌های مهم و دشوار یار تیم باشند و بار نباشند. مهره‌هایی مانند اوستون اورونوف که ستون موفقیت تیم هستند. حضور بازیکنان با کیفیت علاوه بر اینکه باعث می‌شود تا پرسپولیس در آسیا یک مدعی جدی باشد برای لیگ برتر هم خوب است، چون سطح آن را بالا می‌برد و دیگر تیم‌ها به تکاپو می‌افتند تا انرژی بیشتری بگذارند و در نقل و انتقالات نیم فصل نفراتی را جذب کنند که در نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب تماشایی‌تر شود.

مهره‌های جذب شده کافی نیستند

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس نیاز به مهره‌هایی دارد که جای خالی نفرات جدا شده حس نشود و هواداران انتظار دارند تا تیمی بسته شود که بتواند در لیگ برتر، لیگ نخبگان و جام حذفی مدعی قهرمانی باشد. رقابت در سه جام نیاز به دو بازیکن آماده در هر پست دارد و، چون فشار بازی‌ها بسیار زیاد است و مصدومیت و محرومیت پیش می‌آید، تیم نباید به شرایطی دچار شود که ناچار به استفاده از برخی بازیکنان در پست غیرتخصصی شود. بازگشت احمدزاده و علی‌پور با تجربه که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و فضای تیم را می‌شناسند اتفاق خوبی است. ایوب العملود هم کیفیت خود را نشان خواهد داد. جذب این مهره‌ها کافی نیست و باید بازیکنان سطح بالای دیگری هم جذب شود تا پرسپولیس بتواند یکی از کامل‌ترین تیم‌های ادوار خود را ببندد.

بیرانوند به احساسات پاک هواداران لطمه زد

وی در مورد طولانی شدن ماجرای جدایی بیرانوند و مصاحبه‌های او و درویش علیه یکدیگر تصریح کرد: پرسپولیس متکی به فرد نیست و هیچ بازیکنی به تنهایی نتوانسته برای تیم قهرمانی بیاورد. پرسپولیس بدون بیرانوند هم قهرمانی به دست آورده و آوازه تیم به چنین بازیکن یا بازیکنانی نیست. بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که برای تیم زحمت کشید ولی به احساسات پاک هواداران ضربه زد. سال گذشته بحث انتقال به استقلال را با فسخ یک طرفه قرارداد پیش کشید و در نهایت ماندنی شد. این فصل برای دومین بار قراردادش را فسخ کرد و بعد که پشیمان شد به او اجازه بازگشت ندادند که تصمیم درستی بود. بیرانوند از کنار نام بزرگ پرسپولیس شهرت پیدا کرد و دروازه بان جانشین او هم می‌تواند در تیم بدرخشد. البته گلایه‌ای که به رضا درویش مدیرعامل تیم وارد است بستن قراردادی بوده که بیرانوند به راحتی قراردادش را فسخ کند. هر چه بوده تمام شده و نباید تمرکز تیم را به خاطر یک بازیکن جدا شده از بین برد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته