دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1403 - 09:28

یک سوال از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال؛ آیا پرونده بیرانوند خیلی پیچیده است؟

یک سوال از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال؛ آیا پرونده بیرانوند خیلی پیچیده است؟
در حالی که قرار بود هفته گذشته رای نهایی پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اعلام شود، اما این هفته هم چنین اتفاقی رخ نداد! 
کد خبر : 926109

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوالی که فوتبال دوستان از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال دارند این است که آیا پرونده باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند خیلی پیچیده است و ابعاد گسترده‌ای دارد؟

قطعاً مسئولان کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی اطلاعات قضایی بیشتری دارند، اما نکته اینجاست که بیرانوند یا قراردادش را قانونی فسخ کرده و یا غیر قانونی. قاعدتاً بررسی این مسئله نباید حدود 5 هفته زمان ببرد به خصوص اگر بدانیم کمتر از 10 روز دیگر لیگ برتر شروع می‌شود و باشگاهی مثل تراکتور هنوز تکلیف خود را نمی‌داند.

یک سوال از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال؛ آیا پرونده بیرانوند خیلی پیچیده است؟
واقعاً مشخص نیست که چرا صدور رای تا این حد طول کشیده و مسئولان نهاد‌های مربوطه دقیقاً مشغول بررسی چه نکته یا نکاتی هستند؟ قطعاً در این رابطه خود آنها می‌توانند بهتر شفاف سازی کنند ولی به طور حتم کمیته تعیین وضعیت و سایر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پیش از این با پرونده‌های سخت‌تر و پیچیده‌تری هم مواجه شده بودند و این‌طور نیست که فقط این پرونده حساس بوده باشد. 

همان‌طور که می‌دانید باشگاه پرسپولیس از تراکتور و بیرانوند شکایت کرد و البته بعد از آن علیرضا بیرانوند هم به خاطر مصاحبه‌های رضا درویش از او شکایت کرده بود که در این مورد هم باید منتظر گذشته زمان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته